Image Map

14 maj 2012

Paket från Ebay

Idag kom det två små men efterlängtade paket till mig med posten. 


I det första paketet låg det 4 stycken små påsar. Beställde en påse med spectraflair fine grad och två påsar med duokromt pulver från Ebay förra veckan. Säljaren var så söt så hon skickade med en extra påse med spectraflair, den grövsta varianten. Det blir goda vitsord på det!




Oj vad det ska bli spännande att leka med dess innehåll:) Behöver bara köpa några tomma flaskor oxå så jag har något att blanda i. Någon som har tips på var man får tag på bra/billiga tomma flaskor?


I det andra paket låg det en grön skönhet. Vilken tänker jag inte tala om utan ger istället en smygtitt i form av skönheten målad på Williams naglar. Han tyckte också att det var väldans vackert:)




Någon gissning på vilket lack det är?

William är för övrigt sjuk, igen:( Nedrans barnbaciller, sluta attackera mitt oskyldiga barn!! 
Även denna gång är det feber, ganska hög sådan men han är piggare än sist. Inga andra symptom. Så just nu pusslar Tomas och jag efter bästa förmåga för att ingen av oss ska missa för mycket på jobbet. Idag och imorgon jobbar vi halva dagar var vilket känns skönt. Dels för att vi inte förlorar lika mycket pengar på det viset och dels för att det är ganska skönt att få komma ifrån sjukstugan en stund. 


Liten sjuk kille i soffan med alla sina bästisar: giraffsnutte, hunden, nappen och Pingu. Så länge man har dem inom räckhåll fixar man allt!

/Lela

10 kommentarer:

  1. Men igen! Stackars grabb! Kan lacket vara Reclaim?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja igen, nedrans baciller:( Kanske, kanske inte;)

      Radera
  2. Ooo, extra påse SpectraFlair, det var inte dåligt!
    Flaskor... eBay :)
    Ett tunt lager Nubar Reclaim är det enda jag kan föreställa mig ser ut så där. Eller så har det blivit blåförskjutning i bilden och det är nått som egentligen är mer gröngult... Har jag fel så blir jag supernyfiken ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var otroligt snällt av säljaren måste jag säga:)
      Hittat flaskor från Sverige till samma pris från Ebay, kör nog på dem.
      Får se om du har rätt på fredag:)

      Radera
  3. Innan jag läste kommentarerna tänkte jag också på reclaim, håller fast vid det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se om ditt svar står sig på fredag;)

      Radera
  4. Jag gissar också på Reclaim. Det ska bli spännande att se dina franken-kreationer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Reclaim verkar ligga högt på gissningslistan:) Ha ha, ja jag ser oxå fram emot mina franken försök;)

      Radera
  5. Jag skulle gissa på att det är Laylas hologram Jade Groove :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissa på, facit kommer på fredag:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)