Image Map

25 maj 2012

Glitter Gal - 10 to Midnight

Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör!!! Lite så känns det idag, som om det vore det sista jag gjorde för jisses vad jag är trött. Aja, nu stundar helgen och vi får verkligen hoppas att det inte är det sista jag gör. 

Dagens holofredaglack blev Glitter Gal - 10 to Midnight. Vet inte riktigt om det är tanken att det skulle vara ett svart hololack men det blev som så många andra lite dassigt i färgen eller om det faktiskt ska vara gråfärgad. 


Oavsett hur det var tänkt från början så blev det bra i slutändan. Ett riktigt snyggt holografiskt lack med ordentliga regnbågar i rätt belysning. I fel belysning fullständigt stendör lacket och visar inte ens så mycket som glittertendens. 




Två lager ger fullgod täckning och det torkar ganska fort. Lättlackat om man håller det tillräckligt flödigt. Det stora minuset är den lilla flaskan:(



Gillar detta riktigt ordentligt, främst då i solljus förstås. Vad annars liksom?;)

Inköpsställe: Ilarowe.com
Kollektion: 3D Holographic

/Lela

5 kommentarer:

  1. Kanske mer grått än svart, men himla fint!

    SvaraRadera
  2. love it, love it, love it, behöver jag poängtera att jag giller det?

    SvaraRadera
  3. Fint, måste nog testa något Glitter Gal.

    SvaraRadera
  4. Meningen är att det ska vara mörkgrått. GG har ett svart också men det är inte så läckert. 10 to Midnight gillar jag verkligen. Det är himla fint!

    SvaraRadera
  5. Mums!! Så fint det kan bli :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)