Image Map

10 juli 2012

IsaDora - 712 Ocean Drive

Mintigt, tuggummi, pastell, krämigt, popigt.... Alla är de ord som på ett bra sätt beskriver Ocean Drive.


Två lager krämformula täcker fint. Rinnigt är fel ordval, snarare flyktigt. Efter att jag lackat färdigt var det inte bara naglarna som var mintfärgade;)




Ocean Drive är på intet sätt unikt men jag gillar det. Färgen är trevlig och framför allt är det en kul och bra bas för nailart:) Se om det inte blir lite stämpling på detta framåt kvällen. 



/Lela

3 kommentarer:

  1. Riktigt snygg! Jag begriper inte hur jag lyckades köpa detta i 3 omgångar, och glömma bort det mellan varven, haha :-D

    SvaraRadera
  2. Åh, herregud - så ÜBERSOMRIGT! Vilken perfekt sommarfärg! Den får mig att tänka på smaskig mintglass. :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag blir sugen på att plocka fram mitt :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)