Image Map

13 juli 2012

Ozotic - 509

Äntligen fredag igen, tack Skimmerskuggan!
Jag vet att jag ibland kan bli lite långrandig i min texter så idag håller jag det kort. 


Tänk efter nu, vad är det snyggaste, enklaste och mest effektfulla lacket ni kan komma på? Jag har ett förslag, silvrigt holo. Snyggt som attan, enkelt och elegant.



Ozotic - 509, så vackert att jag blir kär på nytt. Härlig känsla! Tre lager av denna juvel och jag bjuder på lite bildspam. Hann inte med solen igår eftersom tandläkarbesöket blev lite längre än planerat och jag jobbade kväll efter det, synd för det är ännu vackrare i solen.







Är det inte fullkomligt underbart?! Hinner jag fånga solen innan detta åker av så kommer jag på nyo publicera bilder på lacket för det är värt en *äkta* solvisning.





Inköpsställe: Picture Polish
Kollektion: Holographic


/Lela

11 kommentarer:

  1. Wow, det ser verkligen magiskt ut! Strålande vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Strålande magiskt är det minsann.

      Radera
  2. Jag är normalt sett inte så förtjust i silverholos, men det här var ju helt outstanding!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta kan man helt enkelt inte motstå!:)

      Radera
  3. Fasiken vad snyggt det här var! Trevlig silverfärg och grymma regnbågar...

    SvaraRadera
  4. jättevackra bilder på ett vackert lack!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)