Image Map

12 apr. 2013

Color Club - Beyond

Fredag igen, denna gången blir det en lugn fredag. Ska förvisso iväg ikväll men bara för att käka pizza med kollegorna. Och så är det ju holofredag hos Skimmerskuggan, icke att förglömma!


Beyond är så nära svart holografiskt lack man kan komma utan att det är riktigt svart. I min värld är detta svart nog för att få heta svart holo. Underbart!



Regnbågarna syns bra på bilderna men det är ingenting mot hur det ser ut i starkt solsken för då blixtrar det till rejält. Det var ett så vackert skådespel så det var svårt att slita ögonen från naglarna.
Vill ni ha ett galet vackert svart holografiskt lack till en vettig peng så är Beyond absolut någonting att satsa på. 



Inköpsställe: eBay.com
Kollektion: Halo Hues 2013

/Lela

12 kommentarer:

  1. Underbart vackert!!
    Gillar att jag har en lackning med detta framför mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också att du har detta framför dig:)

      Radera
  2. Heeelt underbart :-D
    Jag är sjukt svag för svarta holos,så nu ska beyond inköpas!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du glad i holos och dessutom svart så är detta ett måste!

      Radera
  3. Suveränt lack!

    Själv ska jag bowla med jobbarkompisarna ikväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)

      Vi var och bowlade med lillkillen idag. Hans lycka är gjord för en vecka framöver. På kvällen när det var dags för det sedvanliga lördagsgodiset så valde han bort Bilar för att istället se på bowlingklipp på youtube;) Sådan far sådan son.

      Radera
  4. Svart holo is the shit! Beyond är verkligen så vacker!

    Och är det bara jag eller växer dina naglar som ogräs? Tycker de är lite längre än vad jag sett dem förut och SKITSNYGGA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte bara du, de växer som de ska nu;)
      När minusgraderna försvinner så börjar mina naglar växa så det knakar. Dessutom blir de starkare och mer välmående per automatik vilket är väldigt skönt, jag som slarvar så med nagelvården.

      Radera
  5. Helt bedårande! Jag har köpt detta lack också, men inte provat det än, men det måste jag göra snarast känner jag nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag också att du borde göra, snarast möjligt:)

      Radera
  6. HImla snyggt! Måste skaffas hos mig också :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)