Image Map

19 apr. 2013

Color Club - Kismet

Nackdelen med att som mig bara visa holgrafiska lack på Skimmerskuggans holofredag är att de otestade hololacken tenderar att föröka sig. För det är mest hololack som blivit inköpt den senaste tiden. 

Nu har turen kommit till underbara Kismet, ett lack som många redan visat. Och älskat.


Jag är inget undantag, jag älskar det också. Gul-grön botten med massiva regnbågar. Hur mycket bättre kan det möjligen bli?



Två lättsamma lager som torkar fortare än vad jag hinner lacka. När den andra handen är färdig har den första handen redan torkat. Och det alltså utan någon hjälp från snabbtorkande topplack. 



Inköpsställe: eBay.com
Kollektion: Halo Hues 2013

/Lela

26 kommentarer:

  1. Visat - Ja! Älskar - Ja! Men jag kan titta på det varje dag - lätt! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag gör som du och har samma dilemma. Holohögen förökar sig och jag bär bara holo på fredagar. Dumt kanske. Borde nog använda holo mer för man mår ju så bra när man har regnbågar på naglarna. Och jag är också helt förälskad i Kismet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är ju i grunden ett delikat problem så varför klaga egentligen?:)

      Radera
  3. Så fint! Jag kanske måste komplettera med resten av CC-holosarna i alla fall...hm. Jag gör också som du och det är så dumt, speciellt när det varit massa sol i veckan och så kommer fredagen och är jättemulen. Så typiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar ju som fruktansvärt dålig planering utav solen....:( Men nu hoppas vi på att den planerar bättre i framtiden och ger oss sol ända fram till vintern.

      Radera
  4. Älskar't! Har inte testat mitt men det kommer nog inte dröja länge, helt underbart helt enkelt! :D Snabbheten i att torka är ju ingen nackdel heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillade det mycket i flaskan och fullkomligt älskar det på naglarna:)

      Radera
  5. Den här kommer till mig nästa vecka och jag är sååå glad för det!! :D
    Jättefina bilder!!
    PS. Postar ditt paket idag ;)

    SvaraRadera
  6. Det här kan man inte se för ofta! Vackert :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle nog kunna ta en titt på detta varje dag:)

      Radera
  7. Åh, Kismet. Jag upplevde det inte alls lika grönt som det är på dina bilder dock... Fast det kanske beter sig annorlunda i solljus och i inomhusljus? Nåväl, blir sugen på att testa mitt igen efter att ha sett dina bilder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också upplevt det mer gult på bilder hos andra men inte när jag testade det själv. Bilderna är tagna med autoinställningar och blixt, inget redigerande efteråt. Och så som jag ser bilderna är de bra färgåtergivna. Kan jag ha en senare batch som är lite grönare kanske?

      Radera
  8. Jag gillar verkligen färgen. Regnbågarna är supervackra. :)

    SvaraRadera
  9. Ett av de fyra Halo Hues jag tycker är fina. Min är dock mycket gulare och mindre grön än på dina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis som jag svarade till Elin så har jg upplevt det mycket gulare på andras bilder än vad jag gjorde när jag bar det och på mina bilder. Så som jag ser bilderna är de bra färgåtergivna, på min skärm dvs.
      Kan det möjligen vara en annan batch (jag var inte så snabb på bollen) som är grönare kanske?

      Radera
  10. Helt uuuunderbart :-D verkligen en vacker grön färg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte annat än att hålla med:)

      Radera
  11. Väldigt snyggt på dina bilder...

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt vackert!!!
    Har en lackning med detta framför mig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)