Image Map

24 apr. 2013

H&M - Rooftop Party

Gillade ju Basement Chill väldigt mycket och hade då givetvis samma förhoppning på Rooftop Party. Den infann sig inte riktigt, Rooftop Party var ingen besvikelse bara inte lika bra. 



Glitterdensiteten är inte lika hög i detta lacket så resultatet blir mer utspritt. hade ju kunnat lägga på fler lager men var lite rädd för att glittret då skulle börja bygga massor. Kombinationen av det gråa Black Pearl från Chanel och det rosa i Rooftop Party blev däremot väldigt bra, gifte sig fint med varandra. 





12 kommentarer:

  1. Tycker det blev en väldigt lyckad kombo med de två! Snyggt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inte fy skam, bara att jag gillade Basement Chill bättre;)

      Radera
  2. Åh, jag älskar Rooftop Party, men å andra sidan har jag inte testat Basement Chill än så nu blir jag ju extra nyfiken eftersom du skrev så där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du känner samma sak som jag:)

      Radera
  3. Snygg kombo kan mycket väl tänka mig att skaffa det här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bägge två eller bara Rooftop Party?;)

      Radera
  4. Jag tycker det här ser rikigt fint ut. HM har lyckats bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna "serien" eller vad man ska kalla den för har de lyckats riktigt bra med.

      Radera
  5. Detta blev ju en jättefin kombo. Gjorde inget att glittret inte var så tätt, gillade faktiskt det i just detta fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade önskat att glittret var lite tätare än vad det var, men visst är det ett fint lack.

      Radera
  6. Tycker faktiskt mer om det här .....,bägge lacken och kombon! Men jag tycker ju att Basement Chill är snyggt det med!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där, se där. det är våra olikheter som gör det intressant:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)