Image Map

25 apr. 2013

IsaDora - 720 Beetle Green

Favorit i repris, Beetle Green. Håller ju på med en liten re-run på mina lack just nu. Det finns så många vackra lack som förtjänar en ny plats i rampljuset. 
Och tittar jag på de gamla bilderna på detta lacket så förtjänar det verkligen en ny plats här på bloggen. 



Skalbaggsgrönt med övergångar till blått. Inte det intensivaste kromatiska lacket på marknaden men vackert så det förslår. 





Dessa bilderna är inte heller de bästa men helt klart bättre än de jag presenterade för ett och ett halvt år sedan. 
Gillar Beetle Green så pass mycket att jag köpt på mig en backup, trots att jag bara använt första flaskan två-tre gånger. 



Inköpsställe: MAXI
Kollektion: från 2011

/Lela

12 kommentarer:

  1. Ett helt otroligt vackert lack tycker jag! Jag gillar re-runs och kör med det hela veckan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det som är roligt med re-runs är att det lacket man inte alls gillade första gången kan vara hur snyggt som helst andra gången:)

      Radera
  2. Det är ju såååå snyggt detta, jag skulle verkligen vilja ha det också. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får ut och rota bland hyllorna, det finns ju fortfarande kvar på sina ställen.

      Radera
  3. Detta är verkligen smäktande vackert! De gamla bilderna som du har tagit på det var snygga också, men efter att man har sett dagens bilder så ser man ju skillnad, har du bytt kamera eller något, eller var det bara bättre ljusförhållanden idag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, nej det är samma kamera och samma ljusförhållanden;)(faktiskt tagna på samma ställe med samma lampa som dagens kort)
      Däremot har tekniken hos mig blivit bättre och jag har lärt mig lite fler inställningar i kameran;)

      Radera
  4. Mycket fint lack som tåls att ses fler gånger! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tål att ses många gånger om:)

      Radera
  5. En favorit! Borde använda mitt oftare.
    Gillar det här så mycket att jag köpte en back-up när det var på rea :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, jag gjorde precis likadant. Köpte en backup på rean;)

      Radera
  6. Väldigt fint lack! Kul att det finns så många fina gröna skimmerlack numera!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)