Som så många andra beställde jag ett gäng A-england när de hade fraktfritt på deraswebbshop i januari. Och som så många andra försvann mitt paket i och med att brittiska Royal Mail bestämde sig för att hålla hårt på lagen.
Efter lite turbulens fick jag ett mail från Adina på A-england som talade om att min försändelse skulle komma från amerikanska Ilarowe istället. Toppen tänkte jag, då får jag mina lack i alla fall.
Sedan dess har jag väntat, väntat, väntat och väntat lite till. I söndags gav jag upp hoppet och mailade Adina och frågade om hon kunde se vad som hade hänt med mitt paket. Förväntade mig svar som kanske under morgondagen, onsdag. Tre timmar senare hade jag två nya mail i inkorgen. Ett från PayPal och ett från Adina. Det hade blivit fel på den bekräftelse jag hade fått som sa att mitt paket skulle skickats från Ilarowe, mitt paket hade istället förstörts av Royal Mail. Så jag fick full återbetalning in på mitt PayPal-konto.
TRE timmar, på en söndag!!! Helt galet och helt fantastiskt. Nu är jag ju fortfarande lite ledsen i ögat eftersom återbetalningen inte kommer att täcka de sex lacken jag hade beställt på någon annan sida eftersom jag kommer behöva betala frakten. Men den kundservicen som Adina har i sitt företag är helt enastående. Vem vill inte hjälpa ett sådant företag?
Hoppas verkligen att hon kommer på ett sätt att komma runt Royal Mails nya påhitt så vi på nytt kan beställa från henne.
/Lela
Helt suveränt! Ett föredöme för andra måste jag säga.
SvaraRaderaSådär ska företag behandla sina kunder! =)
SvaraRaderaWow, imponerande!
SvaraRaderaSnyggt jobbat av henne, mycket proffsigt!
SvaraRaderaWow, det var bra jobbat, och på en söndag också. Impad!
SvaraRaderaJag hon verkar underbar! Saknar att kunna handla av henne...
SvaraRadera