Image Map

26 apr. 2013

Color Club - Halo-Graphic

Gammeldagsrosa holografiskt lack med intensiva regnbågar. Den gammeldagsrosa färgen är verkligen ingen favorit men den är förlåten tio gånger om eftersom den bjuder på så mycket mer. 


Skimmerskuggan som har holofredag är i soliga Grekland och gottar sig, här sitter jag i mjukisbyxor och är så trött att jag skulle kunna somna på fem röda. Behöver inte fundera länge på om jag är en smula avis, jag som inte ens är utomlandsmänniska. 



Trevlig formula, två lager ger full täckning och torkar fort. Jag vet att jag sa att jag skulle visa upp den turkosa skönheten från förra veckans NailArt Sunday men jag har inte hunnit redigera bilderna. Så jag spar på den gobiten ett tag till. Den som väntar på något gott!



Inköpsställe: eBay.com
Kollektion: Halo Hues 2012

/Lela

11 kommentarer:

  1. Vilka snygga bilder, du har verkligen fått med lackets regnbågar bra! Jag gillar dock den gammelrosa grundfärgen också, även om det lacket som du hade tänkt visa egentligen har en betydligt häftigare färg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:)

      Ja den turkosa skönheten ska ni få njuta av nu på fredag istället:)

      Radera
  2. Håller med dig, rosa är ju inte favofärgen men dessa regnbågar kompenserar sjukt mycket. ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att INTE gilla när det ser ut så här:)

      Radera
  3. Så länge man får massor av regnbågar är det nästan så att färgen kvittar helt. Ser fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde inte man fick säga så, men jag håller med dig;)

      Radera
  4. Spelar inge roll att den är lite mesig rosa,för regnbågarna är amazing och jag bara älskar det :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Regnbågarna är helt, helt underbara:)

      Radera
  5. OMG så holografiskt! Man skulle behöva solglasögon:)

    SvaraRadera
  6. Jag kan verkligen titta på bilder på det här lacket varje dag och ändå inte bli uttråkad. I love it!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)