Image Map

12 apr. 2013

Efterlysning!

Nu behöver jag hjälp ifrån er andra ute i landet för jag har bekymmer. 

Ni vet ju allihopa vid detta laget att jag har en osund besatthet i alla Peridotdupes. Och nu har ju Gina Tricot kommit med sin version, Blue Bug. Problemet jag har är att "mitt" Gina inte har fått in lacket. I deras korg står bara massa lack jag redan har, inga nyheter där inte. 

Så nu behöver jag er hjälp, finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna agera langare åt mig? 
Jag vill alltså köpa en flaska Blue Bug, står för kostnad av lacket och porto om någon kan tänka sig hjälpa mig. Någon som vill hjälpa till?

/Lela

12 kommentarer:

  1. Japp, jag ska till Frölunda torg idag, om ett par timmar. Jag kollar om det finns, och återkommer :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeay:) Har du kvar min adress sedan innan? Och så får du skicka mig dina bankuppgifter så ska jag betala omgående:D

      Radera
    2. Näje, jag hittar inte den, men jag mailar dig! :-)

      Radera
  2. Annars kan du vara med i min giveaway som kommer upp snart, där kan man nämligen vinna bl.a Blue Bug från GT. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är ju ingen garanti att jag vinner och jag VILL verkligen ha Blue Bug;) Men jag kanske är med ändå, det vet man aldrig.

      Radera
  3. Top Shop har ju också en Peridot dupe som heter Hidden Treasure. Har du den redan kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vad är det för lack? Måste genast ut på de sju stora googlehaven!!:)

      Radera
    2. Maila mig namn och adress så skickar jag dig min flaska. Jag kommer aldrig att använda den igen och då kan den få ett bättre hem hos nån som uppskattar den :)

      Radera
    3. Oj vad generöst av dig, du ska genast få ett mail:)

      Radera
  4. Jag älskar Blue bug och tycker absolut att du ska ha det! Det är underbart duokromt, men någon Peridot dupe är det väl inte riktigt, det är ju inget guld i det, utan grönt som skiftar över i blått. Hoppas du kommer gilla det! /Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den omnämns som en kopia, eller i alla fall tagit väldigt stor inspiration från Peridot. Hur lika de är återstår att se:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)