Image Map

15 apr. 2013

H&M - Purple Potion

Purple Potion har en mild lila nyans. Inte min favorit krämlila men den funkar.



Detta är inget lack jag bar längre än att jag swatchade upp det. Och givetvis så stöter jag i lillfingret i kamerastativet när jag skulle fota. Orka göra om? Nej, lacket var inte tillräckligt unikt för det. 




Tre lager med topplack på, inga problem att lacka med. Den följer med jämnt och fint och hamnar där det ska. 




Inköpsställe: H&M
Kollektion: Miniset med sex flaskor

/Lela

12 kommentarer:

  1. Rödbaserade lila är ju en av få färger som inte intresserara mig. Så nej, det här går inte hem hos mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa nyanser av rödlila är så osmickrande medans andra nyanser är helt bedårande vackra. Märkligt att det kan skilja sig så...

      Radera
  2. Ett ok lack, men inte något som lockar direkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej det är inget lack som väcker någon större köplusta.

      Radera
  3. Jag älskar lila och tycker det här var riktigt fint, inte den snyggaste lila, men nog är den fin jaaa. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Också ganska glad i lila men just detta var ingen som skriver in sig på topp tio direkt.

      Radera
  4. Ganska fint, men det finns snyggare i den här klassen.
    Tycker det klär dig väldigt bra iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns det helt klart, snyggare i klassen alltså.
      Tack så mycket.

      Radera
  5. Jag gillade den här lila nyansen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina känslor är lite svalare än så;)

      Radera
  6. Tycker väääldigt mycket om det här lacket,det är verkligen jättefint :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det var starka känsla jämfört min lite svalare känslor.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)