Image Map

27 jan. 2014

Angelica - Bobby Dazzler

Det finns två dagar på året som det passar suveränt att visa Angelica-lack. Den 27:e januari och den 7:e december. 


Den 27:e januari, alltså idag, är min födelsedag. Nu vet ju ni flesta av er att jag firades av familjen igår men lite firande måste det ju bli på bloggen också. 
Angelica - Bobby Dazzler är ett festligt glitterlack som jag lagt ovanpå Angelica - Purple Rubber. Ett lager var allt som behövdes. 



Små hexagoner i blått och lila, stora hexagoner i grönt och tjocka strängglitter i guld. Kul lack utan att bli galet eller för mycket. Att märket "bär mitt namn" gör att jag självklart har ett extra gott öga till det. 



Det är inte allt för ofta som jag bjuder på bonusbilder men idag blir det en sådan. För jag bara måste dela med mig av tårtan JAG gjorde (annars är det alltid sambon som står för tårtan) till kalaset. Blev väldigt nöjd med den och den var väldigt god. 


Chokladsockerkaksbottnar, hemmagjord mörkchokladmouse, mango- och passionfruktsmouse. Chokladsmörkräm rundat med chokladkex. Behöver jag säga att jag ÄLSKAR choklad?

/Lela

17 kommentarer:

  1. Alltihopa, lack och tårta, ser mycket festligt ut! :) Grattis igen!

    SvaraRadera
  2. Läckert lack och läcker tårta! Grattis och ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Åh va kul! Din tårta såg ju underbar ut! älskar själv också choklad i drivor ^^
    Och givetvis blir jag nyfiken på vars man hittar dessa "angelica-lack"? Känns ju som att jag också borde ha ett par sånna med tanke på namnet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag absolut att du skulle vilja ha:) Mina två flaskor köpte jag på varuhuset Primark i London, har du någon kontakt där? annars har jag inte en susning om var man får tag på dem.

      Radera
  4. Grattis på din födelsedag! Hoppas din dag är riktigt bra. Underbart lack som verkligen passar idag på din dag. Och tårtan ser ut att vara ljuvligt god, choklad är mumsigt!! :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen! Lacket är superfint!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vilken härlig tårta! Fint lack med!

    SvaraRadera
  7. Grattis!!! Den där tårtan lät himmelsk!!! Snygg var den också! Lacket var också snyggt.

    SvaraRadera
  8. Grattis! Snyggt lack! Och viken tårta! Imponerade:

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen!
    Lacket är fint men tårtan är finare. ;-)

    SvaraRadera
  10. Härligt glitterlack och tårtan ser ursmaskig ut! Grattis på födelsedagen igen!

    SvaraRadera
  11. Fint lack och tårtan ser ju fantastisk ut! Stort grattis på din dag :)

    SvaraRadera
  12. Fina lack och tårtan ser väldigt mumsig ut! Grattis igen!

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott! Väldigt fint lack och tårtan ser riktigt god ut! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis! Och vilket fint lack! Och vilken tårta! Wow!

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott! Hoppas du hade en fin födelsedag!

    SvaraRadera
  16. Tack allihopa, vad snälla ni är:D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)