Image Map

12 jan. 2014

NailArt Sunday

Billiga veckans final blir NailArt Sunday och självklart ska det visas nail art som är gjord med något av veckans visade lack. Valet blev ganska givet, Kubiss - Denim Effect fick åka fram igen. 



Heter lacket Denim Effect och ser ut precis som blåjeans så måste ju nail arten bli just ett par blåjeans. Så med lite enkla medel, orange akrylfärg och metalstud, så förvandlades naglarna till ett par jeans. Eller rättare sagt, detaljerna på ett par jeans. 

/Lela




22 kommentarer:

  1. Perfekt tycker jag räcker som kommentar på denna!

    SvaraRadera
  2. Nu gillar jag Kubiss-lacket ännu mer! Det här va riktigt snyggt :)

    SvaraRadera
  3. Kul idé med jean-nail art :D Föll mig i smaken!

    SvaraRadera
  4. Smart med jeanssömmarna! Och vet du vad? Jag är med! Visste inte om det var fritt eller inte idag men det var det ju! Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde inte låta bli att testa hur det skulle bli med ett denimlack och det blev ju bra:)

      Radera
  5. Kul! Jag hade liknande design på mina naglar i tisdags, svårt att låta bli att lägga lite sömmar på det där jeanslacket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket svårt, det skrek liksom högt efter lite sömmar:)

      Radera
  6. Gillar jeans nail art! Studden är grädden på moset!

    SvaraRadera
  7. Så läckert, jag ångrar att jag inte köpte det här lack när jag var på Ge-kås sist.

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt, verkligen! Trevligt med en enkel men snyggt utförd nail art!

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt! Och idag lyckades vi äntligen tina upp låset i vår brevlåda och där hittade jag DOCTOR WHO NAGELDEKALER! Tacktacktacktacktack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod:) De dök upp i vyn när jag letade efter nåt på eBay (minns inte vad just nu) och det första jag tänkte på var dig. Så då kunde jag inte låta bli att klicka hem dem till dig:)

      Radera
  10. Nej men vad roligt! Jag hade faktiskt funderat på att skapa just jeansnailart med det lacket som bas till i dag. Tyvärr har jag inte varit frisk nog under veckan så det fick bli arkivbilder i stället men nu fick jag ju se jeansnailarten hos dig i stället, Tycker det blev riktigt läckert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur för mig, slapp jag konkurrens;)

      Radera
  11. Vilken himla kul idé! Snyggt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)