Image Map

28 jan. 2014

DD - 10

Tänk att sambon nästan alltid prickar in att köpa ett eller flera röda lack till mig när han är iväg. Detta trots att jag inte är så förtjust i rött på naglarna, antar att det däremot är hans önskan. 



DD - 10 ser mer rött ut i flaskan än vad det kommer ut på naglarna, där blir det mer av en bärrosa nyans. 
Jellylack med en massa olika glitter i. 




Har lite svårt att avgöra vilka färger som gömmer sig i lacket. På glittret alltså. Men jag skulle gissa, lite så från höften, att det rör sig om rött, rosa och guld. Möjligen att de i guld har lite prismatiskt i sig också. 




Inköpsställe: Present från Sydkorea. 

/Lela

10 kommentarer:

  1. Jag gillar denna färg mellan rosa och rött! Trevlig glittermix också, inte för galen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig, ett ganska sobert lack för att vara glitter.

      Radera
  2. Åh vad fint! Bra balans på färg och glitter tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! :)
    Jäkligt av mannen dock haha! Vet förvisso att min kille tycker att jag passar bäst i röda lack dock är han likt mig väldigt förtjust i gröna och blå glitter så han önskar oftast dessa tack o lov. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min brukar köpa alla möjliga färger, främst kanske grönt. Men ofta finns det ett eller flera röda lack insmugna så där lite fräckt;)

      Radera
  4. Ha, visst är det så, att karlar vill att man ska ha rött lack och gärna långt hår också;)
    Trevligt lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, min karl måste känna sig besviken. Inga röda naglar och kort hår;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)