Image Map

27 jan. 2014

KICKS - Moondust

Moondust är ett väldigt snyggt lack med två sidor. En lite mer dämpad och en lite mer party. 



Börjar med den dämpade sidan, den matta texturen. Svart botten med blå-grönt glitter i. Lätt att jobba med och täcker fint på två snabba lager. 




Jag gillade verkligen detta, riktigt riktigt mycket dessutom. Kan med lätthet tänka mig att bära detta många gånger i framtiden. 




Ska vi ta en titt på den andra sidan också? Partylooken. Allt som krävdes var två lager topplack för att få fram en helt annan sida av Moondust. En djupare, mer mystisk och sexigare look. 



Inköpsställe: KICKS
Kollektion: Sugar Lacqure 2013

/Lela

8 kommentarer:

  1. Fint lack! Kanske borde testa mitt lack som står i Helmer...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag, testa med topplack också för det var en riktig höjdare:)

      Radera
  2. Mycket snyggare med topplacket på! Tyvärr. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite så, varför inte göra ett skimmerlack som ser ut så här med en gång istället?

      Radera
  3. Super snyggt, även med överlack :)

    SvaraRadera
  4. Detta har jag, det är så fint. Ska testa det med topplack någon dag helt klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det, topplack på var en höjdare:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)