Image Map

24 jan. 2014

China Glaze - TTYL

Ett av de mindre intressanta lacken i den nästintill mytomspunna OMG kollektionen från China Glaze. 


OMG collection

Rostrosa holografiskt som täcker på två till tre lager. Beror lite på vilken längd man har hur många lager det behövs. 


OMG collection

OMG collection

Rostrosa med mängder av härliga regnbågar, effekten är det banne mig inget som helst fel på. Är glad att jag har det i min samling men det finns större guldkorn än så här. I ärlighetens namn är det mer suget över att äga hela kollektionen än dragningskraften till lacket i sig som lockade mig till köp. 


OMG collection

OMG collection

Inköpsställe: blogsale hos Cactus om jag inte missminner mig. 
Kollektion: OMG collection

/Lela

11 kommentarer:

  1. Jag blir lite ambivalent till det här. Holoeffekten är läcker, men basfärgen är jag inte så förtjust i. Den känns lite för lik färgen på ett par rödfrusna händer.

    SvaraRadera
  2. Vackert :) äger inte ett enda från den kollektionen men dom är verkligen vackra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknar tre stycken i kollektionen nu, hoppas att kunna hitta de sista tre också innan våren kommer.

      Radera
  3. Jag gillar't men kanske mest för "känslan". Skulle nog inte köpa det om något märke kom ut med det imorrn som nytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungefär som mig då. Bakgrunden till lacket är mer intressant äm själva lacket i sig.

      Radera
  4. Jag gillar det där med rödfrusna händer, lite likt. Men tycker lacket är snyggt.

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid gillat TTYL trots att det är rosa och varmt i undertonen. Persika, kanske? Hur som helst, jag tycker det är fint. Sen har jag typ tio liknande lack i färgen men knappt några lack har ju samma utsökte regnbågar som de gamla OMG-lacken. SÅ linjära.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Effekten är gudomlig, kan inte klaga det minsta på den. Men när det kommer till färgen så finns det snyggare kandidater i OMG-kollektion enligt mig.

      Radera
  6. Inte det mest magiska från OMG, men fint. Jag hade definitivt köpt det om jag hittat det till vettigt pris...

    SvaraRadera
  7. Jättefint tycker jag, jag hade gärna lagt vantarna på det!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)