Image Map

10 jan. 2014

BikBok - 940 Billiga Veckan

Allt som glimmer är inte guld. Men att hitta ett lack som passar både till Skimmerskuggans holofredag och Billiga Veckan är inte lätt. 




BikBok finns inte överallt men det börjar komma fler och fler butiker så det är ingen omöjlighet att få tag på 940. Om man nu känner att man är i behov av det. 

billiga veckan

billiga veckan

Silvrigt hololack som förmodligen fungerar bättre som topplack. Jag har tre lager på bilderna och det lämnar mycket att önska, kraftig VNL på alla naglarna. Effekten i sig är det inget större fel på.

Hur står det sig till Billiga Veckan då? Helt okej om man tittar till priset. Flaskan innehåller sju milliliter och kostar 39,50 kronor. Det blir 5,65 kronor per milliliter och för att vara ett effektlack är det lite. 
Jämför till exempel med IsaDoras holografiska kollektion som är mindre holografisk än denna och kostar lite drygt 13 kronor per milliliter. 

billiga veckan

billiga veckan

Inköpsställe: BikBok

/Lela

6 kommentarer:

  1. Ser riktigt fint ut. Visste faktiskt inte att BikBok hade lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om alla BikBok har det, kan tänka mig att det är lite som Gina och varierar mycket mellan butikerna. BikBok hos mig har även lite nail art grejer, kaviarpärlor, rhinestones och nail art pennor.

      Radera
  2. De sega BikBokarna i min stad verkar vägra att ta in nagellack. Har kollat flera ggr... Det här vill jag väldigt gärna testa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. äsch, vilken tråkig butik du har hos dig. Skäll lite extra på dem nästa gång du besöker dem!

      Radera
  3. Fint! Kul att se också, för jag visste inte ens att bikbok hade lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt, kan inte svära på att alla deras butiker har det:(

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)