Image Map

3 jan. 2014

Favoriter från 2013

Jag hade egentligen inte tänkt göra ytterligare en topplista på året som gått. Men efter att ha surfat runt hos alla andra blev jag sugen på att plocka ihop en egen i alla fall. 

Valde att följa Pamsans och Sminkans koncept, plocka ut några favoriter månad för månad. Kändes lättare än att välja ett fåtal lack. Listan blir lång men där finns många vackra lack. Klicka på bilderna om ni vill se det ursprungliga inlägget med text och fler bilder. 

JANUARI
Color Club - Harp On It

China Glaze - Optical Illusion 

China Glaze - Water You Waiting For

Rituals - Night Out Black

FEBRUARI
China Glaze - Turned Up Turqouise

KIKO - 255 Violet Microglitter

American Apparel - Neon Green 

MARS
Orly - Miss Conduct

Cirque - Lonesome George 

KIKO - 401 Peacook Green 

Deborah Lippmann - Mermaids Dream
APRIL
Color Club - Eternal Beauty

H&M - Honey Im Home

Gina Tricot - Blue Bug
Color Club - Kismet

MAJ
Cult Nails . My Kind Of Cool Aid
Jade - Energy
a-england - Tess D'ubervilles
China Glaze - OMG A UFO

JUNI
Misa - Lime Love
China Glaze - In The Rough
Dance Legend - Android
IsaDora - 128 Ocean Crush
Nubar - Fire Sparkle
JULI
FNUG - Psychedelic
Chanel - Graphite
AUGUSTI
Dance Legend - Kiwi Smoothie
Kleancolor - Metallic Pink
Jade - Déjà Vu
SEPTEMBER
IsaDora - 114 Chameleon Crush
Colorama - Speckeld Pink
China Glaze - Dont Make Me Wine
Nails Inc - Brighton
OKTOBER
China Glaze - Flock Together
Colorama - Bubblicious
Nails Inc - Embankment
FNUG - Fantastica
NOVEMBER
China Glaze - QT
China Glaze - Party Fowl
Make Up Store - Mariann
Nabi - Dark Purple
DECEMBER
Make Up Store - Faisal
Gina Tricot - Milkshake
By K - Super Nova
Det var mina höjdpunkter under 2013. Många vackra lack har det blivit men även många lack som jag inte fastnat lika mycket för. Upptäckte det inte minst när jag gick igenom alla inlägg under förra året. Så nu har jag bestämt mig, det kommer att ske en stor sortering i min samling. Allt som jag inte känner några starkare känslor för kommer att läggas upp i en blogsale.
När i tiden denna blogsale kommer vet jag inte, beror på hur lång tid det tar för mig att sortera. 

/Lela

15 kommentarer:

  1. Åh vad många vackra lack! Helt omöjligt att välja ut en favorit!
    PS. Ditt paket kom fram idag! Tack så hemskt mycket för allt fint!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, det var därför jag gav upp och gjorde så här istället;)
      Åh vad bra, varsågod:)

      Radera
  2. Många fina lack har det blivit under året! :-)

    SvaraRadera
  3. Eternal Beauty och Firesparkle är nog mina favvosar av de du visar :) Och blir det en blogsale kommer jag bli din bästa kund!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, får se när jag kommer mig för att börja rensa. Får nog bli lite i taget tror jag, en låda åt gången. Bra att veta att ett och annat lack kommer hamna i goda händer i så fall.

      Radera
  4. Åååååh! Kärlek. Ögongodis deluxe. :)

    SvaraRadera
  5. Åh! Vilken lista! Vilka val! Vilka bilder! TACK! Det var verkligen härligt att bläddra sig igenom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod och tack själv. Härligt att mina lack kan skänka glädje till andra:)

      Radera
  6. Och där fyllde vi på önskelistan lite till! Massa fina lack och underbara foton.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry, det var inte mening att fylla på en redan (vad jag misstänker) en diger lista;)

      Radera
  7. Åh alla lacken är ju så vackra, går ju liksom inte att bara plocka ur ett där :) Har ett Isadora Chameleon Crush på väg hem till mej ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kommer gilla det lika mycket som jag gjord:)

      Radera
  8. Många lack i discofärger! Det gillar jag! Blogsale! Yay!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bara få tummen ur och börja rensa upp i samlingen först;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)