Image Map

14 jan. 2014

Colorama - Rosy Rosettes

Ytterligare ett lack från Brocades, Rosy Rosettes. 



Rosa-röd jellybas med rosa-röda hexagoner i blandade storlekar och guldigt skimmer i. Guldskimret ger lacket en härlig lyster och en känsla av det där lilla extra. 




Tre lager för att få det att täcka vilket är godkänt tycker jag. Formulan är bra och trots den stora mängder glitter är det lätt att lacka med och hamnar där man tänkt sig. 




Inköpsställe: KICKS
Kollektion: Brocades 2013

/Lela

8 kommentarer:

  1. Hej! Vad tycker du om deras lack i allmänhet? Har funderat när jag sett de på rea :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Michaela. Testat kanske ett tiotal lack från Colorama nu och jag vill nog säga att det är ett bra märke. Deras krämlack och glitterlack är de jag gillar mest när det kommer till formula. De få skimmerlacken jag testat har varit lite skira och tråkiga att jobba med.

      Radera
  2. Superfint. Är lite sugen på de här lacken, måste jag säga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skynda dig om det fortfarande finns några kvar. Tror att det var en begränsad kollektion nämligen. De flesta i kollektionen är värda att äga.

      Radera
  3. Jag älskar detta! Underbart lack på alla sätt!

    SvaraRadera
  4. Är så glad att jag fick detta av en vän, supersnyggt! Får snart ta och använda om mitt tror jag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)