Image Map

16 jan. 2014

KIKO - 452 Watermelon

Nu kommer något som jag vet att en del av er har längtat efter. KIKO är alltid populärt att visa upp eftersom det är så pass svårt att få tag på i Sverige. 


Köpte en hel uppsättning med texturlack på vår Londonresa i december. Först ut är den rosa, Watermelon. 

Ett trevligt sandlack som var lätt att jobba med. Två snabba lager och sedan var det klart, enkelt som en plätt. 



Det är inget glitter i det, gör mig ingenting. Gillar texturlack utan glitter, förmodligen mer än vad jag gillar de med glitter i. Färgen är snygg även om jag föredrar lite mer styrka i nyansen. Hela kollektionen är åt det dämpade hållet vilket gör att den passar in alldeles ypperligt. 



Inköpsställe: KIKO i London
Kollektion: Suger Mat 2013

6 kommentarer:

  1. Jag gillar Kiko och denna var inget undantag! Snygg!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen Kiko! Dock föredrar jag om det är glitter i lacken, men färgen var fin!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig testat Kiko, men är bra sugen! Det här såg jättefint ut, perfekt namn på lacket dessutom.

    SvaraRadera
  4. Helt okej, men kanske att nyansen är snäppet för snäll för mig.

    SvaraRadera
  5. Jag känner mig ganska mätt på textur nu, men jag gillar nyansen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)