Image Map

13 jan. 2014

Veckans tema: Din första nail art

Tanken med veckans tema är att vi ska reproducera den allra första nail arten som publicerades på era respektive bloggar. 
En del kommer att få gräva långt tillbaka i arkivet medans andra kanske bara får gå tillbaka ett par månader. Min önskan är att ni försöker göra den så lik originalet  som möjligt, gärna med originalbilden med som jämförelse. 

Ibland känns det som att man står och stampar på samma ställe utan att utvecklas nämnvärt och då kan detta vara ett ypperligt sätt att bevisa motsatsen. 

/Lela

12 kommentarer:

  1. Vilken kul grej! Det ska jag vara med på! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul idé! När jag såg det i högermenyn tänkte jag första någonsin men då hade det blivit svårt att komma på vilken det var ens :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja, nej jag håller mig till de vi har dokumenterat:) Annars hade det varit en rejäl utmaning.

      Radera
  3. Hmm.. så likt som möjligt eller "bara" samma motiv men så snyggt man kan idag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njae, använda samma motiv, färger och teknik tillsammans med den kunskap du samlat på dig under tiden.
      Så det ska klart och tydligt framgå att det är samma inspiration du har utgått ifrån men förhoppningsvis med ett snyggare och renare resultat. Får jag fram det jag önskar eller är det fortfarande oklart?

      Radera
  4. Det låter jätte kul! Mitt första inlägg med etiketten nail art är ett leopardmönster och det är ju alltid snyggt! Ska dock försöka mig på den tekniken jag använder idag istället men med samma färger :)

    SvaraRadera
  5. Kul måste kolla vad jag har gjort, inte många men har visst teflonhjärna.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj!!! Har kollat o ok jag bävar lite ;)

      Radera
    2. Åh vad nyfiken jag blir nu:)

      Mitt minne svek mig lite, när jag letade igenom min blogg så var det inte alls den nail arten jag hade tänkt mig som tydligen publicerat först. Får nog ta mig en vända till i arkivet för jag är tveksam till att det stämmer....

      Radera
  6. Kul, men fy för den fula igen:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)