Image Map

23 jan. 2014

Milani - Spoiled in Fuschia

Detta är en starkare variant av China Glaze - Unrefined som jag förvisso gillade men tyckte var lite snäll i färgen. 



Här är färgen betydligt poppigare och starkare och jag gillar det jag ser. Stark och nästan vibrerande fushia. 



Ganska tunn formula, det krävdes tre lager för att bygga upp effekten ordentligt. Torkar fort mellan lagrena, tacksamt eftersom jag inte gillar topplack på texturlack. Gillar den grova, lite ruffa finishen. 



Inköpsställe: Beautyjoint.com
Kollektion: Textures Creme 2013

/Lela

4 kommentarer:

  1. Fast jag känner mig "mätt" på strukturlack måste jag säga att det här var riktigt läckert. Färgen är underbar!

    SvaraRadera
  2. Snyggt. Beställde nästan detta men bytte i sista stund till ett annat märke ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev jag nyfiken på vilket lack som trumfade detta?:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)