Image Map

15 jan. 2014

DD - 11

Undrar vad DD står för eller om märket heter bara DD? Inte kunnat hitta något på nätet när jag sökt runt lite och flaskorna lämnar inte mycket mer info.



Nu var väl kanske inte just det här så vidare kul och därför inte heller så spännande att leta efter. 
Blekgrönt skimmerlack, tre eller fyra lager. 




Är alltid glad och tacksam när Tomas plockar med sig lack från utlandet men detta var ingen höjdare. Inte ens med mycket kärlek kan jag få för mig att tycka om det. 




Inköpsställe: Present från sambons resa i Sydkorea

/Lela

10 kommentarer:

  1. Håller med dig. Det var verkligen fisigt.

    SvaraRadera
  2. Lite för kallt i tonen, och inget som gör mig exalterad direkt, men det var väl helt ok i alla fall. Kan funka bra som bas till en vårig nail art.

    SvaraRadera
  3. Mjäa, lite mesigt, men kanske kan vitt som underlack få det att poppa? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte ens att det kan få detta lacket att poppa, tyvärr...

      Radera
  4. Nja inget som lockar, är inte så mycket för ljusa lack

    SvaraRadera
  5. Nej, inte jättekul. Lite för blekt.

    SvaraRadera
  6. Hmm, jag tycker faktiskt att det var ganska fint. Inte så jag behöver leta kanske men jag tycker den var rätt söt...

    SvaraRadera
  7. Älskar den där nyansen :) Jag är visst lite tvärt emot..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, lite udda men det gillar vi:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)