Image Map

29 jan. 2012

Inställd helg

Eftersom William haft feber onsdag till lördagkväll så har födelsedagsfirande fått stryka på foten. Det var egentligen meningen att vi skulle haft lite kalas här hemma igår men nu får vi ta det nästa lördag istället. 


Men min älskade Tomas ordnade så jag fick lite tårta i fredagskväll, inte hemmagjord dock men den var god i alla fall:)


Päron och chokladtårta
Fick ytterligare en present till tårtan, parfymen Heat från Beyonce. Luktar väldigt gott, lite olikt det jag brukar ha men omväxling är kul:)


Fick även en present från William, inte så kul present bara. Det var så mycket merjobb med den presenten...



Exakt vem av Muffins och William det var som orsakade detta vet jag inte. Men av allt katthår William hade kvar i handen får jag nog lägga skulden på honom faktiskt;) Det här med att klappa katten utan att dra henne i den mysiga pälsen är inte lätt alla gånger.


Nu är det söndag och precis som förra söndagen så är Tomas iväg runt halva Sverige och spelar bowling. Jättekul att han har en hobby han tycker om, inte lika kul när hobbyn inte är på hemmaplan alla gånger;) 
William är äntligen feberfri, tack och lov. Aptiten har inte kommit tillbaka till fullo men den hittar nog hem imorgon skulle jag tro. Vet inte vad det var med honom nu dessa dagarnam inte en host, inte en nys och inte en snoriga näsa så långt ögat skådade. Bara pendlande feber och bristande aptit. Syns i och för sig tre nya vita gaddar i munnen på honom så det skulle nog mycket väl kunna vara tänderna som spökat. Huvudsaken är att han slipper feber nu, med eller utan tänder.


/lela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)