Image Map

7 jan. 2012

Isadora - Forest

Fick detta i julklapp av en av mina systrar tillsammans med H&M's Nice n' Naughty som jag redan har men dubbletter är aldrig fel;)

Forest är från samma serie som Bronze Patina, sneglat på detta länge men inte kommit mig för att faktiskt köpa det så det var kanon att hitta detta under granen.

Forest är skogsgrönt lack med guldigt skimmer i, väldigt trevligt och lättburet. Fastnade mer för detta är Bronze Patina så det är ju på sätt och vis synd att jag inte skaffat detta tidigare. 
Härliga dimensioner tack vare guldskimmret, nästan lite 3D. 







Bra applicering, opakt på två lager, torkar fort och fin finish på det. Inget att klaga på alls, snarare bli imponerad över. Slitstarkt är det också, korten är tagna efter att ha firat julafton nummer 2 med allt vad matlagning och disk innebär;) Fortfarande i lika fint skick som nylackat.


Inköpsställe: Julklapp

/Lela

2 kommentarer:

  1. Jag älskar det lacket! Otroligt fint :)

    SvaraRadera
  2. Annie: Jag tyckte mer om detta lacket än va jag hade förväntat mig. Det är verkligen väldigt fint:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)