Image Map

29 dec. 2012

12 bästa 2012

Detta året ska jag banne mig också vara med och skapa min egen topplista. Jag hann aldrig med det för 2011. Men nu efter många timmar slit, frustration och beslutsångest har jag lyckats knåpa ihop en lista. 
Risken hade varit överhängande att hela listan skulle bestått av gröna lacker om jag på något sätt inte begränsade mig själv. Det blir en lista på de 12 bästa lacken som släppts under 2012, en i vardera färgkategori. Enda sättet för mig att skapa någon form av blandning.  


GULD



SILVER


BLÅ


TURKOS


GRÅ


GRÖN


LILA


ORANGE


ROSA


RÖD


SVART


MULTI



Hittade ni några nya favoriter under 2012? Eller hittade ni kanske några favoriter bland mina? 

/Lela

11 kommentarer:

  1. Väldigt fint bild-upplägg!
    Jag gav mig själv helt fria tyglar att välja favoriter, annars hade jag bara blivit frustrerad, så min lista är grön och turkos ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket: Det var just bilderna som stod för all frustration;)

      Jag har inte ens hunnit läsa igenom alla andras topplistor ännu, ska ta mig an dem i bilen på väg till västkusten imorgon tänkte jag:)

      Radera
  2. Listälskare som jag är så suger jag i mig alla roliga topplistor för 2012 som kommer ut nu. Man får så se många fina lack och blir så sugen på mycket nya som man missat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att titta på allas topplistor bränner hål i plånboken. Men roligt att titta är det:)

      Radera
  3. Jättetrevlig lista! Snygga lack också.

    SvaraRadera
  4. Alla de där är jättefina!!
    Jag funderade länge, men jag kan inte bestämma mig vilken av de jag tycker är finast!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte heller bestämma mig för bara en, därför jag gjorde en topp tolv;)

      Radera
  5. Gillar din lista, ser två CG-lack som jag bara MÅSTE beställa nu! :D Vilka? Stone cold och Running in circles! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, de är älskvärda bägge två. Främst Running in Circles:D

      Radera
  6. Så många fina!

    Kul att läsa ikapp här :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)