Image Map

31 dec. 2012

Vinnaren av Nailart Sunday tävlingen!

Nu är röstningen avlsutad och en vinnare står klar. Innan denne avslöjas vill jag tacka alla som har varit delaktiga och lagt sin röst. Det har kommit in långt fler röster än jag någonsin hade kunnat föreställa mig, hela 129 stycken. Tack alla!

Det blev en tät toppstrid, fem röster skiljde vinnaren från trean. Det har varit en riktigt rolig tävling att hålla i. Oerhört intressant och spännande att följa utvecklingen dag för dag. Det här kan jag tänka mig att göra fler gånger!

Nu ska jag inte hålla er på halster längre, vinnaren av "Vilken är din NailArt Sunday favorit 2012" är:



Maila mig din adress så kommer det komma ett fullspäckat paket med nailartprylar på posten inom det snaraste:)

/Lela

20 kommentarer:

  1. Sleepy elin's bidrag var ju jättefint! :D
    Välförtjänt och kul att det var så många som röstade! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hysteriskt roligt att det har varit så många som engagerat sig i denna tävling:)

      Radera
  2. Rolig grej :) Och grattis Elin!

    SvaraRadera
  3. Visst var Cactus tvåa? Hur många röster skilde Elin och tvåan? Elin är fantastiskt duktig och är inte förvånad över att hon vann :) Synd att inte alla kan få pris.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett inlägg om topp tre placeringen kommer, så får vi se om du hade rätt eller inte:)

      Radera
  4. Grattis Elin! Tack Lela för en jättekul tävling. Är nyfiken på hur det gick. Kan man få veta hur många röster eller vilken placering de andra bidragen fick? Eller i alla fall mitt eget? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer maila över antal röster och placering på ditt bidrag direkt till dig:)

      Radera
  5. Wow, grattis Elin!!! Gud vad kul! En rolig tävling....hoppas jag kan bli bättre och vara med nästa år...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att du kan vara med nästa år! Nu har du ju kommit igång och kommer att bidra med massa bidrag under årets gång, det är jag övertygad om:)

      Radera
  6. Grattis Elin!
    Å tack Lela för en superrolig tävling!!
    En ny tradition kanske...? ;)
    Kan vi inte få veta plats två och tre iaf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågoda, kul att den uppskattades så mycket:) Ja vem vet, det kanske blir en ny tradition. Allt hänger ju på er som är med och bidrar varje vecka. Utan er kan det inte bli någon ny tävling;)

      Ett inlägg med plats två och tre kommer att komma eftersom efterfrågan är så pass stor. Skulle du inte finnas med på topp tre men vill veta ditt resultat så kan jag maila det till dig privat istället.

      Radera
  7. En mycket välförtjänt vinst! Grattis och jag ser verkligen fram emot alla nya Nailart Sunday bidragen som kommer nästa år.

    Och jag håller med om att det här borde bli tradition med omröstning i slutet av året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ett stort grattis till Elin.

      Jag ser också fram emot alla nya spännande bidrag och all bra input jag får ifrån er läsare:)
      Som sagt, om det blir en tradition eller inte är ju helt och hållet upp till mig;) Fortsätt att skicka in era bidrag så lovar jag att det blir en tävling i slutet på detta året också.

      Radera
  8. Grattis till Elin! Mycket välförtjänt!
    Och ja, två och tre hade också varit roligt att få veta - alla var ju snygga så inte det minsta förvånad över att det blev jämnt! Och ja, ny tradition låter som en bra idé!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett inlägg om topp tre placeringen kommer:)

      Radera
  9. Åh, jag är så förvånad att jag suttit med hakan i golvet i flera minuter. Tack tack tack för alla fina röster och gratulationer! Och tack LeLack för en superkul tävling!
    Har haft en lååång dag med familjeproblem som nu genast blev lite ljusare. Jag lovar att jag ska ge tillbaka till er genom en egen tävling, det måste jag ju göra nu :)
    Stort <3 till er alla och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett stort grattis till dig Elin, vinsten var ärligt förtjänad:)
      Ännu bättre att detta kunde ljusa upp din annars tunga dag. En tävling ska du inte känna dig tvungen till att hålla, en tävling ska vara som bloggen i övrigt. Kul och komma från hjärtat:)
      Gott nytt år till dig och din familj!

      Radera
  10. Jag med är intresserad av att se vilka som kom på andra och tredje plats!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett inlägg om topp tre placeringen kommer:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)