Image Map

20 dec. 2012

China Glaze - Running in Circles

Det är något alldeles, alldeles speciellt med grönt. Running in Circles är inget undantag, galet snygg grön.



Snygg, skarp och lysande. Det är så mycket microglitter i guld och grönt att det knappt syns att det är ett glitterlack på nageln. Kan inte komma ihåg hur många lager men jag tror det slutade på tre. 




Jag har många gröna favoriter i min Helmer. Running in Circles hoppar direkt in på en topp tre placering, så snygg tycker jag den är. 




Inköpsställe: Transdesgin.com
Kollektion: Cirque de Soleil Worlds Away 2012

/Lela

8 kommentarer:

  1. Ja, det ser ut som en fantastisk grön. Har min egen flaska här på vänt till efter julen.

    SvaraRadera
  2. Grönt är skönt! Ser riktigt fint ut.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ngt extra med grönt! Detta var verkligen fint!

    SvaraRadera
  4. Den står väldigt högt på önskelistan. Otroligt härlig grön.

    SvaraRadera
  5. Såååå fint, men jag är ju en sucker för grönt!

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken goding! Nu står den på önskelistan, helt klart!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)