Image Map

8 dec. 2012

Zoya - Charla

Beskrivningarna på detta lack är många. Sjöjungfrufärgat, blå-grön-turkos, underbart, måste ha, ljuvligt, dröm på flaska. 



De stämmer in allihopa, Charla är bedårande vackert. Gillar inte att ursäkta mina bilder men dagens bilder visar inte lacket från sin bästa sida. Lite för dassiga, försökte korrigera dem men vill inte heller pilla för mycket med dem. Trist bara att jag inte lyckas få till bra bilder på ett så förtjusande lack. 




Minns inte om det slutade på två eller tre lager och jag bryr mig faktiskt inte heller. Var det två är det kanon och var det tre så är det värt jobbet. Lite VNL anas men inte så det stör, i övrigt väldigt lätt att lacka med. 
Blå-turkost med grönt skimmer i, så lyder min färgbeskrivning. Men det spelar inte heller någon roll för det är så vackert oavsett hur man väljer att beskriva färgerna. 




Inköpsställe: Mbeautylounge.com
Kollektion: Sparkle collection 2010

/Lela

5 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)