Image Map

19 dec. 2012

Förlåt!

Jag vill be om ursäkt både för de sista dagarna och de kommande dagarna. Jag brukar vara en ganska flitig kommenterare på både min egna och andras blogg men jag hinner/orkar inte just nu. 
Men jag läser fortfarande alla inlägg (precis plöjt igenom 67 inlägg), har bara inte tid att kommentera på alla. Jag kommer tillbaka i full styrka efter julhelgen skulle jag tro. Går på långledighet på fredag och tänker samla energi under mina två veckors ledighet. 

Och så vill jag passa på att påminna om NailArt Sunday tävlingen. Ni som har beslutsångest om vilket bidrag ni vill tävla med, fredag är sista inlämningsdagen. Så se till att skicka in det bidraget du har varit mest nöjd med under årets NailArt Sunday. 

/Lela

4 kommentarer:

  1. Åhh men de väl klart att du får vila lite =D man har så mycket nu under juletid =D
    Men nu har jag skickat mitt bidrag till din mail och hoppas på att det hamnat rätt =P

    SvaraRadera
  2. Ingen panik, det är samma för alla så här års :) Själv har jag drunknat i jobb de senaste veckorna och inte haft energi kvar att sitta upp på en stol i slutet av dagen, så jag känner igen mig precis :p

    SvaraRadera
  3. Men du, bloggande ska vara roligt, inte ett måste och ett extra jobb! Självklart ska du ta det lugnt och dra ner lite på aktiviteten om du inte har tid eller ork. Jag är själv urkass på att både läsa och kommentera andras bloggar, tiden räcker bara inte riktigt till, men det får vara så helt enkelt.

    Jag kommer nog tyvärr inte hinna vara med i tävlingen heller, jag har inte riktigt tid, men jag ser fram emot att titta på alla andras bidrag!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag vet ju vilket bidrag jag vill skicka in! Ska fixa detta ikväll. Tror de flesta av oss är i samma situation som du just nu. Man vill så mycket, men hinner inte. Själv har jag inte ens hunnit fixa inlägg till idag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)