Image Map

16 dec. 2012

NailArt Sunday

När det börjar lacka mot jul så måste det självklart in en och annan julinspirerad nailart på bloggen. Än så länge har det varit dåligt med den vara hos mig. Men idag ska vi ändra på det. 



Kan det bli mycket mer julkänsla än gröna granar på en julröd bakgrund? 


Har ni dukat under av julstressen ännu eller har ni hittat tid till att knåpa ihop ett bidrag? Själv har jag nog inte riktigt insett att julafton är en vecka bort för jag är inte speciellt stressad. Detta trots att vi knappt har börjat fixa varken klappar eller mat. Tilläggas kanske att julen firas hemma hos oss så det går inte direkt att fuska heller. Tror att gästerna skulle märka om det inte fanns varken julmat eller julgran;)



/Lela

16 kommentarer:

  1. Tid fick jag hitta till mitt bidrag idag då jag haft tanken på den i en vecka =P
    Stressen inför julen börjar närma sig, men jag behöver iallfall inte fixa jul mat eller gran =P

    SvaraRadera
  2. Jag är med med ett litet bidrag denna veckan också..
    Här är en liten länk, så du slipper leta..
    http://nailme.blogg.se/2012/december/nailart-sunday-fritt-val-2.html

    När det gäller julen är jag nog precis som du - jag har nog inte riktigt fattat det än. Har 30 julklappar kvar att handla, har kommit på en..=D

    SvaraRadera
  3. Tjusigt :-)
    Du är som jag då, har inte heller kopplat att det snart är jul, ännu mindre nu när det är så grått och slaskigt ute..

    SvaraRadera
  4. Glömde ju säga att jag är med idag:-) Inlägget kommer om si så där 5 minuter :-)

    SvaraRadera
  5. Jag stressas inte av julen men jag kanske borde. Har knappt handlat någon julklapp alls och har inte ens bestämt vars jag ska vara vid jul. Men känns som att allt sånt löser sig! :D
    Jag är med på nail art sunday i dag, om det gills...Den är inte nygjord utan något jag bar på själva julafton för 2(!) jular sen.
    Tror min stress är mer inlagd på skolans grejer först, när de sakerna är klar kan jag inrikta mig på julstressen. :)
    Hursom, söta granar! Vill också göra julgransnaglar! :D

    SvaraRadera
  6. Granarna ser pilliga ut! Jag är med idag=) http://varavacker.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Riktigt tjusiga granar du fick till! Själv nöjde jag mig med bara en enda... :D

    Jag har faktiskt aldrig varit så lite stressad innan jul som i år. Alla julklappar var fixade för över en vecka sedan så nu ska jag och sambon kika på granar under veckan och vänta tills vi hittar "den rätta". Tror vi klär den på torsdag eller fredag för att förlänga julen lite extra i år :)

    SvaraRadera
  8. Jag stressar ldrig över julen utan bara njuter av den närmar sig. Älskar verkligen julen! Tycker din naiart verkligen inger julkänsla!

    Jag är också med idag.

    SvaraRadera
  9. Varför man inte firar jul mer än att följa med till släkt (a)

    http://nailsforall.wordpress.com/2012/12/16/nailart-sunday-saffron/ Mitt bidrag för denna vecka (:

    SvaraRadera
  10. Till slut blev det en nailart. :) Dina granar är jättesöta. Mina naglar ser ut som godis idag.

    SvaraRadera
  11. Vad fina dina granar blev!
    Mina är lite mer, ska vi säga, sparsmakade ;)
    Alltså, jag är med idag!!

    SvaraRadera
  12. oj så fint! klart jag vill va med :) jag tänkte inte så långt som att det faktiskt är söndsg idag. får redigera när jag har en hand till över :)

    SvaraRadera
  13. Vilka söta granar:-) Är med själv idag, vart lite senare än tänkt då lilljänta "gömde" kameran mellan 2 soffdynor :-p

    SvaraRadera
  14. Jag blir också sugen på att göra granar :)

    SvaraRadera
  15. Den här manikyren gjorde en jultok som mig glad! Jättefint!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)