Image Map

15 dec. 2012

NailArt Sunday tävling

Är inte helt säker på hur länge NailArt Sunday har varit igång nu men det är nog runt året i alla fall. Ni är så många som lägger ner tid på era nailarts varje vecka, kommer med inputs och idéer och håller NailArt Sunday igång vecka efter vecka. 

Tycker det är dags att era verk uppmärksammas lite mer än vanligt så det är dags för en tävling. Reglerna för denna tävling kommer vara lite annorlunda. Så här tänkte jag mig:

Alla ni som varit med på NailArt Sunday någon gång under det gångna året utser den nailart ni är mest nöjd med och mailar mig en bild på denna. Gärna tillsammans med en länk från när det publicerades på er blogg. 

När jag fått in alla bidrag kommer jag sammanställa dem i ett separat inlägg tillsammans med en omröstning. Den manikyr som får flest röster vinner och kommer få ett nailartpaket skickat på posten. 

                                 Vi kör reglerna en gång till:

          ¤ Utse ditt favoritbidrag, maila mig bilden och länk till inlägget där 
                  det publicerades. Senast  den 21 december 2012.

          ¤ Alla bidragen kommer att sammanställas och publiceras tillsammans 
                        med en omröstning den 23 december 2012. 

                 ¤ Vinnaren kommer att utses den 30 december 2012. 

Hur låter detta? Sugna på att delta? Börja skicka in era bidrag redan nu!

/Lela

28 kommentarer:

  1. Svar
    1. Härligt, då räknar jag med ett bidrag ifrån dig:)

      Radera
  2. Hade vart lockande om de inte vart för att mitt första bidrag kommer upp imorgon hehe, men får vara med o rösta istället o se lite mer inspiration! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fritt fram att skicka in bidrag tom den 23:e december så om du är med imorgon är det helt enligt reglerna att vara med och tävla med det bidraget:)

      Radera
    2. Förlåt, 21:e december ska det ju givetvis vara;)

      Radera
    3. Oh, ingen höjdar manikyr men alltid en liten chans :D

      Radera
  3. Om man inte kan välja då? ^^ Jag har flera manikyrer som jag är nöjd med men extremt få bilder där jag är nöjd med formen och längden på mina naglar :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får väl skapa en egen tävling hos dig där vi andra kan rösta fram vilket bidrag du ska ha med?;)

      Radera
  4. Skoj:-) Har inte så många bidrag så lär inte vara svårt att välja. Men du får morgondagens bidrag vara med eller är det de som redan varit??
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, sista dagen att skicka in bidrag är ju först nästa söndag så det är helt enligt reglerna.

      Radera
    2. Förlåt, 21:e december ska det ju givetvis vara;)

      Radera
  5. Oh va kul! Men jag kommer inte åt din mailadress på din profil då den öppnas i outlook och jag har inte de?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då men det löser vi här istället. Min mailadress är lela@lelack.se

      Radera
  6. Åh det var roligt =) undrar oxå om morgondagens bidrag får va med? Är hel nöjd med det jag kommer att visa upp imorgon =D
    Synd att man inte är hemma och kan kolla vinnaren bara =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morgondagens bidrag får självklart vara med! Så länge du har mailat mig en bild tillsammans med länken senast den 21:e december:)
      Ahh, men det kanske finns internet där du ska vara?;)

      Radera
  7. Jag har inte varit med så länge i lacksvängen så jag får hoppas det fortsätter även nästa år..:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppning är ju att NailArt Sunday ska få fortsätta under hela nästa år också. Och om det gör det och denna tävling faller väl ut så kanske det kommer en repris nästa jul:)

      Radera
  8. Vad roligt!! Ska bli kul att se alla bidrag!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker själv att det ska bli jättekul att se vilka bidrag ni väljer som är absoluta favorit:)

      Radera
  9. Men OJ vad svårt att välja, men tror jag valt ut favvosen nu! Eller ja, en av favvosarna iaf. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, glöm inte att maila den till mig sen bara:)

      Radera
  10. Antar att det måste vara en nailart som varit med på NailArt Sunday och inte bara any given nailart?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det behöver vara en nailart som varit presenterad på NailArt Sunday.

      Radera
  11. Jag har just skickat in mitt bidrag fastän det är läskigt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)