Image Map

15 dec. 2012

China Glaze - Get Carried Away

Get Carried Away testade jag först att lägga utan några underkläder. En hand kom jag sen insåg jag mitt misstag och gjorde om. Och med IsaDora - 723 Chateau Grey som underkläder blev det, för att använda ett populärt tvprogram till uttryck, så mycket bättre. 



Lacket i sig består av en svagt svärtad bas, strängglitter i svart, litet runt glitter i svart och silver och större hexagonglitter i silver och rostrött. Strängglitter är ju svårt att få till riktigt snyggt, det slutar ju inte när nageln slutar och det är svårt att placera det där man vill ha det. 




På nedersta bilden syns det tydligt vilken skillnad det kan bli när man lackar med detta lacket. Långfingret har lika många lager som resterande fingrar men är betydligt mycket mörkare. Det hamnade helt enkelt mer glitter på långfingret av någon anledning. 
Är inte stormförtjust i Get Carried Away (ironiskt med tanke på namnvalet) men jag tror att det är för att jag inte hittat rätt forum för lacket ännu. 




Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Cirque de Soleil Worlds Away 2012

/Lela

4 kommentarer:

  1. Kan inte säga att jag är ett fan av mitt heller.. La ju mitt över vitt och det var ju ingen fantastisk syn heller.
    Ska klura lite. Har två idéer innan jag ger upp. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte kommit på vilket forum detta skulle göra sig bra i men jag är säker på att det finns så det ska bli kul att se om du lyckas pricka rätt:)

      Radera
  2. Fint! Jag tycker nästan att det känns lite halloweenigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du kanske har rätt. Oranget under kanske?

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)