Image Map

31 dec. 2012

Årets finaste julklapp!

Hur mycket jag än behövde min nya hårfön jag fick av Tomas så blev julklappen från pappa den finaste. 

Ni som följt mig ett tag kommer nog ihåg inlägget om hur min header kom till, att det är min pappa som ritat den till mig. Äntligen fattade han piken och gav mig en alldeles egen fingertavla, och inte vilken fingertavla som helst. En på min lilla familj:)


Tomas till vänster med sina bowlingklot, William i mitten med sin bil på golvet och jag längst till höger med långa naglar och ett staffli bakom ryggen.  Älskar den, tack pappa!

Var den ska hänga vet jag inte riktigt ännu, Tomas tycker de är lite läskiga fortfarande så sovrummet är nog inte att föreslå;) Någonstans ska jag nog hitta en bra plats till min fina tavla, mitt moderna familjeporträtt!

/Lela

10 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbar present! Jag förstår att den toppar det mesta. Ni får väl ta en titt på Spy kids och tummarna där så kanske Tomas inte tycker de är så läskiga längre ;) Gott nytt år till er!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är svårslagen:) Spy Kids och tummarna? Aldrig sett, får nog ta och youtuba det;)
      God fortsättning:)

      Radera
  2. Superkul julklapp! Ibland kan sakerna som är egengjorda och fylld med tanke de roligaste!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa alltid är det så om det inte är något alldeles speciellt man önskar sig för att man faktiskt behöver det.

      Radera
  3. Gud vad kul present! Väldigt cool och läcker tavla! Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är väldigt glad för min fina tavla:)God fortsättning!

      Radera
  4. så fin! gott nytt år! (sorry att jag kommenterar dåligt, det bir mkt enhandssurf nu...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, jag fattar precis. Inte så länge sedan jag var där själv (även om jag inte funnit lackvärlden riktigt då, himla synd)så jag vet precis hur enhandssurf går till;)

      Radera
  5. Vilken underbar present och vilken pappa du har! Ha en riktigt bra Nyårsafton så ses vi i cyberspace nästa år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är inte dum han, min pappa:)
      Det gör vi garanterat!

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)