Image Map

29 dec. 2012

Vanliga paket

Det är inte bara julklappar som har öppnats så här i juletid. Även lite nagelrelaterade paket har hittat hem till mig. Först att landa i brevlådan var ett efterlängtat paket från HongKong.



Ett startkit för att bygga gelenaglar tillsammans med en UV-lampa. Det är inget jag i första taget kommer att göra på mig själv utan har köpt det för att förhoppningsvis kunna bygga snyggare naglar på de av mina vänner som är intresserade av det. Syrran blir eventuellt första försökspersonen nu i veckan. 

Sen har jag hängt på tåget med att beställa Glossybox. Gillar deras koncept med att få handplockade produkter hem i brevlådan. Sedan är jag ju inte så inne på skönhetsvård i övrigt, inte så pass att jag testar alla nya produkter och har ett stort lager hemma. Så det är möjligt att jag kommer känna att detta blir lite för mycket för mig. Men jag har betalat för tre månader och jag ser framemot dessa tre boxar. 



Det är ju så många som har Glossybox och presenterat innehållet i månadens box så det känns överflödigt att jag också ska göra det. Är det någon av produkterna ni undrar över så ställ frågan istället. 

/Lela

14 kommentarer:

  1. Det blir till att öppna nagelsalong där hemma nu då! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smygöppnar lite ikväll då syrran med kompis kommer upp;)

      Radera
  2. Jag ser att jag fick nästan exakt samma innehåll som du i min Glossybox, jag fick ett Zoya Ziv istället. Bra grejer. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De innehåller väl nästan alltid samma saker, mer eller mindre? Kan vara färger på lack, puder osv som skiljer sig. Eller har jag fattat fel?

      Radera
  3. Åh, hoppar jämnfota av nyfikenhet av att få höra hur gel-kitet med uv-lampa kommer fungera! :D Har varit nyfiken att ebay-beställa jag med, inte för mig själv utan för att leka på andra, typ min mor. :) Hoppas du gör nått inlägg om vad du tyckte. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att det kommer ett inlägg om gelnaglarna:) Ska bara komma ihåg att fota under tiden jag gör dem!

      Radera
  4. Oh, gel blir spännande att se, även att få veta hur lätthanterligt det är (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också att det ska bli spännande att se hur lätthanterlig det är;)

      Radera
  5. Gelenaglar har jag också varit sugen på att testa, mitt jobb är rätt krävande så det hade varit kul att kunna ha fina naglar utan att dom chippar efter två sekunder :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan rekommendera detta setet att jobba med nu efter jag testat det. En enkel recension kommer imorgon:)

      Radera
  6. Fick exakt samma box, dock med Ziv istället. Det var faktiskt mitt första Zoyalack, så jag var himla nöjd :)

    Jag har en liten fråga angående duschcremen. Doftar din nåt? Min är helt luktlös, vilket inte känns korrekt. Den är väl inte parfymfri?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ziv är vacker, hoppas du är nöjd med henne:) Jag är inte besviken men hade gärna tagit Ziv jag också.

      Nej min duschkräm luktar, inte galet mycket men visst är det lite doft på den. Låter lite märkligt.

      Radera
  7. Jag tycker också det ska bli roligt att höra vad du tycker om gelekitet! Och GlossyBoxen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ett inlägg om gelékitet imorgon, håll utkik:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)