Image Map

14 dec. 2012

Jessica - Glitterati

Äntligen fredag, igen! Äntligen holofredag också för den delen. Denna veckan är jag nog på gränsen till att underkännas dock för så speciellt mycket holografiskt är det knappast. 



Glitterati ser snyggt ut i flaskan. Ett guld-bronsfärgat glitterlack i klar bas med prismatiskt glitter i. Egentligen är det snyggt på nageln också men det krävs så mycket jobb att jag knappt anser att det är värt det, så snyggt är det inte. 
Fyra lager har jag på bilderna och som synes så är det gott om VNL ändå. Som ensamlack är detta inte att föredra, det bör jobba ihop med något annat lack.



  
Tanken i Glitterati var bra men utförande svek. I övrigt är det ett mitt-i-mellan-lack. Helt okej att lacka med och torktiden fullt normal. 
Mitt första möte med Jessica, känns lite tråkigt att det skulle starta på detta viset. 




Inköpsställe: Mbeautylounge.com
Kollektion: Holiday Glamourama 2012

/Lela

10 kommentarer:

  1. Alltså det där kunde ju blivit så fint, men utan något under var det ju inte så kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glitterati ska definitivt inte leka solo!

      Radera
  2. Mja, mjo. Det ska väl vara ett layeringlack...

    SvaraRadera
  3. Visade detta över svart igår och det var riktigt snyggt även om det var svårt att få bra bilder på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg det idag och det gjorde sig så mycket bättre över svart. Ser knappt ut att vara samma lack längre.

      Radera
  4. Funkade inte på egen hand, väldigt kalt för att vara fyra lager tycker jag..Men om det ska vara layering så kanske det är meningen att det undre lacket ska synas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte bara väldigt kalt utan extremt kalt för att vara fyra lager:(

      Radera
  5. Rätt fin kombo på glitterna, men kanske ingen fullpoängare... :)
    Har lite svårt för Jessica lacken i allmänhet... Borde kanske ge dom en chans iaf...

    SvaraRadera
  6. Jag tror också att det blir bäst med underställ :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)