Image Map

19 feb. 2013

American Apparel - Neon Green

Neon Green får mig verkligen att längta efter våren! 


Detta är nog det mest "neoniga" lack jag äger. Skrikig i färgen så där som neoner ska vara, plastig och halvmatt finish. Formulan är jag lite skeptisk till fortfarande, har svårt att lacka med den. Totalt krävdes det fyra lager innan det såg någorlunda vettigt ut.



Men som färg är den underbar. Normalt sett vill jag ha det ännu mera grönt men då handlar det om alla andra typer av finishar. Är det neon så är det, då ska det vara denna nyansen av grönt. 



Inköpsställe: American Apparel-butiken på Götgatan, Stockholm
Kollektion: Neon

/Lela

29 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR detta lacket!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet:) Det är svårt att inte falla för den galna gröna:)

      Radera
  2. Woooow!! Det här är ju bara sååååå coolt och snyggt! Älskar neoner, vill ha vår och sommar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna är verkligen i en klass för sig:) Och vi som bara får mer och mer snö....

      Radera
  3. Svar
    1. http://store.americanapparel.net/subCategory/index.jsp?subCatId=cat33626

      Radera
  4. Ja du det där va grönt de! Riktigt läckert va de iaf:-)

    SvaraRadera
  5. Åååååh-håhå! Måste ha detta. Galet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galet är verkligen rätt ord för detta lacket:)

      Radera
  6. Svar
    1. Visst är det:)
      Pang heter en knasig hammare i Händige Manny. Men han är inte grön, han är blå...

      Radera
  7. WOW! Måste bara skaffa det här lacket, det lyser ju så man nästan bländas! Kan tänka mig att det är helt enkelt toppen en solig dag under sommaren. Det finns inget ställe man kan online-köpa detta lite smidigt? Huvudstaden är lite för långt bort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt inte provat det när det varit sol ute men måste göra det i sommar när man dessutom fått lite färg på kroppen:)
      http://store.americanapparel.net/subCategory/index.jsp?subCatId=cat33626
      De skeppar till Sverige men jag vet inte vad frakten är, kollade bara att de fanns online.

      Radera
  8. Jösses, jag fick typ sår i ögonen :) Men det var riktigt snyggt ändå (det jag han se mellan alla blinkningar) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jag hoppas inte det blev permanenta sår?!

      Radera
  9. Maj gaad! Har nog aldrig sett ett så neongrönt lack tidigare. Läckert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej detta är verkligen i en klass för sig:)

      Radera
  10. Jisses, det nästan lyser ju genom skärmen! Coolt!

    SvaraRadera
  11. Åh!!! Jag vill också ha det här lacket! Jag vill men jag får aldrig tummen ur och knallar iväg och köper det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du som har möjligheten att faktiskt knalla iväg och köpa det!:)

      Radera
  12. Sååå härligt! Min favorit i den neongröna kategorin. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har två neongröna och detta är det vassaste:)

      Radera
  13. Wow! Vilken! Färg! Här kan man verkligen tala om neongrönt

    SvaraRadera
  14. Hjälp, det här var ju sjukt snyggt! Får mitt neongröna lack idag att blekna totalt.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)