Image Map

22 feb. 2013

KIKO - 255 Violet Microglitter

Efterlängtad fredag! Efterlängtad holofredag dessutom. 


Idag har jag ett vackert KIKO lack att bjuda på. Inte vackert så det bildar magiska regnbågar men hologlittret ger det lila extra. 
Mörklila och välfyllt med hologlitter, möjligen prismatiskt glitter. En ren dröm att lacka med. Har två lager men tror nog det hade gått att komma undan med ett tjockare. 



Gillar den mörka, nästan svärtade nyansen. Ett lättburet lack som jag tror går hem hos de flesta. Återigen, formulan på KIKO är en dröm!



Inköpsställe: KIKO-butik i Barcelona

/Lela

21 kommentarer:

  1. Hos mig går det absolut hem. Riktigt snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den går absolut hem hos mig också.

      Radera
  2. Åhh varför säljs inte KIKO i Sverige? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte, det är sorgligt. Nu när jag väl fått testa ett par av dem saknar jag dem ännu mer på den svenska marknaden...

      Radera
  3. Dog just någon slags holo-död..eller den är ju inte våldsamt holografisk men något hände iaf. Väldigt fin färg, känns rätt så unik också. Hade väldigt gärna ägt denna. AVIS! :D Fina bilder på ett fint lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det lät väldigt allvarligt. Nu vet jag att du återuppstått eftersom det är söndag och jag sett aktivitet hos dig, känns skönt så jag inte behöver ha det på mitt samvete:)
      Tackar, extra kul eftersom jag själv inte alls är speciellt nöjd med bilderna.

      Radera
  4. Åhhh så vackert,..dog lite grann!!
    Blir faktiskt målös,även om det inte är så mycket holoeffect så är det precis i min smak :-)

    Älvorna och Alvernas Land

    Charlotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ytterligare en... Hoppas du kvicknat till tills nu!
      Är man inte så förtjust i de mer galna regnbågarna är detta ett utmärkt lack istället:)

      Radera
  5. VARFÖR finns inte Kiko att få tag på i Sverige?! De verkar ju vara så sjukt snygga. Måste åka till Tyskland märker jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet verkligen inte, jättedumt! Tyskland har de också då? Tyskland är ju närmre än Spanien tänker jag;)

      Radera
  6. Skulle gärna få sitta på mina naglar, snyggt, lättburet!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)