Image Map

15 feb. 2013

Depend - #2026 Sand Grey

Här är ett av de holografiska från Depend som jag inte trodde att jag skulle gilla speciellt mycket. För lite färg för att få hjärtat att klappa extra. 



Men faktum är att jag trivdes bättre än väntat i Sand Grey. Tyckte att den var klädsam på något sätt.
Två lager ovanpå 2048, torkar fort av sig självt. Inget Seche på bilderna. 




Kan det vara årstiden som gör att man uppskattar även dessa färglösa lack? Allt behöver inte sticka i ögonen, ibland är det trevligt med ett ganska anonymt lack. Framför allt om anonymt heter holografiskt i andra namn. Och kanske Skimmerskuggans holofredag i mellannamn?





Inköpsställe: Bubbelbox.se
Kollektion: Depend Holographic 2012

/Lela

18 kommentarer:

  1. Tycker att det var fint även om det var rätt diskret färg. Men regnbågarna gör att det ändå sticker ut:).

    Trevlig helg

    Med vänlig hälsning
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är svårt att inte gilla regnbågar;)

      Radera
  2. Men - det där var ju riktigt fint! Jag har inte varit sugen på något av Depends hololack, men det där var inte illa alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försök passa på att köpa det nu om du är sugen. Finns inte kvar på så många ställen längre...

      Radera
  3. Sand Grey är en av mina favoriter från den kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, håller nog de gröna flaskorna högre än detta.

      Radera
  4. Det här ser riktigt snyggt ut! Det behöver inte alltid vara massa färg i allt, fast det blir ju inte direkt färglöst med regnbågarna =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det blir ju inte det, alla färger som behövs finns ju liksom där ändå på nåt sätt;)

      Radera
  5. Den får nån slags 3D effekt som gör den väldigt cool!

    SvaraRadera
  6. Det här är ett av dom lacken som jag ångrar att jag inte köpte. Gillar det väldigt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag slog till på allihop, hade så svårt att välja;)

      Radera
  7. Jag gillar också SG mycket mer än jag trodde innan jag testat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ser den väldigt grå och lite trist ut i flaskan. Så illa är det ju inte alls på nageln:)

      Radera
  8. Holografiska lack tycker jag kommer undan med att vara lite mer diskreta, jag tycker detta är fint. Har inte testat mitt än men det är ju för att det kommit så galet många vackra holo senaste året...

    SvaraRadera
    Svar
    1. 2012 och 2013 verkar absolut vara holosjuka år:) Undrar vilka av alla holografiska kollektioner som kommit ut som kommer att bli riktiga rariteter? Dumt att chansa, bäst att köpa alla;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)