Image Map

4 feb. 2013

Depend - 2038 Mirror

Min Barcelonaresa gjorde att jag kom av mig lite i turordningen på inläggen. Försöker återställa detta genom att backa tillbaka till Depends Mirrorslack, här kommer det rosa ur kollektionen. Ett gammelrosa foillack, för vi kan väl enas om allihopa att det faktiskt inte är ett mirrorlack det handlar om. 



I jämförelse med 2047 så var det bra formula på detta. Inte ett spår av det tjocka och klumpiga som jag fick erfara förra gången. 




Täcker nästan på ett lager men jag har svårt för att låta det stanna där, det blev två lager. Torkar snabbt med en slät och fin finish. Den rosa nyansen är trevlig men inte min favoritrosa direkt. 




Inköpsställe: Ge-Kås
Kollektion: Depend Mirror 2012

/Lela

17 kommentarer:

  1. "Vanligt snyggt" är väl ett uttryck som lämpar sig här. Jag köpte också en hög på Gekås, men det är väl inte så att jag toklängtar efter att prova dem ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vanligt snyggt var mer än lämpligt, alldeles utomordentligt:)

      Radera
  2. Faktiskt är det här ett rosa lack som jag skulle kunna tänka mig att bära. Ser fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är väldigt lugn och mild i nyansen, ingen skrikig Barbierosa över den.

      Radera
  3. Det ser faktiskt fint ut. Mycket finare än jag trodde det skulle vara.

    SvaraRadera
  4. Tjusig finish! Färgen är kanske inte en jättefavorit, men den ser helt okej ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har ett gäng rosa lack jag hellre plockar fram före detta om jag säger så.

      Radera
  5. Jag gillar den, speciellt på tredje kortet!

    SvaraRadera
  6. Fint lack, men inte så unikt kanske....

    SvaraRadera
  7. Det har var ett snyggt lack, inte nytt i nyansen men väldigt snyggt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nytt och unikt är inte synonymer på 2038.

      Radera
  8. Är inte mirror, men jag säger nail art, toppen till nail art. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt formula för att fungera i en nailart:)

      Radera
  9. Finishen är fin, men färgen... nja... inte min smak riktigt.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)