Image Map

1 feb. 2013

Zoya - Blaze

Vi hänger kvar lite vid julkollektionerna, hoppas det inte gör er någonting. Det är ett vackert lack så det borde vara förlåtet.



Blaze är älskat nästan överallt och så även av mig, faktiskt. Förvisso är det rött men det finns så mycket intressanta inslag så jag glömmer nästa att det är rött. 




Den röda är så djup och intensiv att det blir tredimensionellt. Det grova hologlittret hjälper till för att skapa den illusionen. 
Lite tjock och seg i formulan men inte ohanterbart. Tre lager och ett lager topplack ger den härligt glansiga ytan. 




Inköpsställe: mbeautylounge.com
Kollektion: Ornate Collection 2012

/Lela

34 kommentarer:

  1. Åh vilken beslutsångest jag fick nu!!!
    Blaze är verkligen underbart vacker :)
    Ångesten kommer från att välja lack ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puh, var lite rädd där ett ett ögonblick att det var jag som gav dig ångest. Kändes som jag misslyckats lite i mitt bloggande där;)
      Men jag är helt med dig, otestade och nya lack kan verkligen ge en ångest!

      Radera
  2. Det här är så fint. Älskar min egen flaska av Blaze.

    SvaraRadera
  3. När man visar upp såhär snygga jullack behöver man inte be om ursäkt ;D
    Jag måste verkligen köpa detta lacket! Så otroligt snyggt! Och jag älskar rött.

    SvaraRadera
  4. Zoya Blaze måste upp på önskelistan om det nu inte redan står där. Såååå fin! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskelisten måste vara lång när du inte själv minns vilka lack som finns med på den?;)

      Radera
  5. Hur tusan har jag lyckats missa det här lacket?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inget svar på den frågan men nu har du sett det och det verkade onekligen som att det var ett lack för dig:)

      Radera
  6. Åh HJÄLP så vackert det är! Vill ha vill ha vill ha...

    SvaraRadera
  7. Skrev igår ett inlägg som kommer nästa vecka där jag bestämde att det spelar absolut ingen roll om det är höst- vår- eller jullack när dom ser ut så här!

    Älskar det, har det och behåller det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det inlägget blev jag genast nyfiken på:)

      Radera
  8. Jättevackert!! Brukar inte känna så här för röda lack, men... VILL HA! VILL HA!!! ;)
    Bryr mig inte ett dugg om att det är jullack! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar ju inte heller trilla dit på röda lack men det är något speciellt med Blaze.

      Radera
  9. Superfint! Det står på min önskelista. :-)

    SvaraRadera
  10. Jag upplever det som ganska lila i tonen, alltså rödlila, om man inte är i elektriskt ljus. Väldigt snyggt är det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle ju kunna vara anledningen till att jag gillar det så mycket. Att det är ganska lila i tonen, för när du säger det så ser jag det också.

      Radera
  11. Det gör absolut inget att du visar jullack, speciellt inte när de är så snygga som det här. Jag blir bara mer och mer sugen på att plocka fram mina Zoya holisar men jag vill vänta tills det är mer sol :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anser att alla lack fungerar året om:) Holosar och neoner på vintern och skogsgrönt och vinrött på sommaren. Allt handlar om känsla.

      Radera
  12. Jullack eller inte, rött rött är ju en nagellacksfärg som man kan ha jämt, och detta var jättefint dessutom! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rött är en klassiker även om jag inte är så förtjust i klassiker själv.

      Radera
  13. Jullack kan du få visa året om tycker jag! Härlig stark rödfärg!:)

    SvaraRadera
  14. Tycker att det är ett ganska ojuligt jullack. Himla fint...

    SvaraRadera
  15. Mums!!
    Du förresten, ska idag ge mig på de nageldekalerna som jag fick av dig, och undrar bara hur man applicerar dem? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, du har säkert redan testat att applicera dem. Jag har ju inte varit närvarande de sista dagarna. Men om du inte har det så har jag en guide här: http://lelack.blogspot.se/2012/08/steg-for-steg-vattendekaler.html
      för hur man sätter fast dem. Med lite tålmodighet och pill så är det inte så svårt. Det ger sig ganska snabbt när man väl sätter igång:) Ska bli kul att se resultatet.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)