Image Map

16 feb. 2013

Spontanshopping

Sambon har varit iväg på match hela långa dagen och sonen har äntligen börjat piggna till efter nästan en veckas feber. Så idag tog sonen och jag bussen (för hans skull enbart) in till stan för att kolla lite i affärerna. 
Inget av det jag hade planerat kom med hem, däremot lite spontanshopping. Först tre lack på H&M, de glittriga var nya för mig. Fanns även i silver och blått också tror jag det var. 

Pinkastic, Basement Chill och Rooftop Party
Sen hittade jag äntligen en ny klocka. Hade en länkarmbandsklocka från Jet Set innan i svart och silver som jag älskade. Den gick sönder någon vecka innan jul och sedan dess har jag varit på jakt efter en klocka jag gillar. Hittade den inne på Ur & Penn idag, rejält nedsatt dessutom!

Axcent of Scandinavia 
En rejäl, tung och stilren klocka. Länken är i blank och borstat stål. Kanske att det är en herrklocka egentligen (boetten är ganska stor)men det gör mig ingenting, jag gillar den! Är glad att jag äntligen hittat rätt klocka. 

/Lela

4 kommentarer:

  1. Bra shopping! Jag klickade hem H&M Pinkastic också. Snygg.
    Riktigt fin klocka!

    SvaraRadera
  2. Spontanshopping är typ en av de roligaste sakerna som finns ;) fina köp!

    SvaraRadera
  3. Åh, de där två glittriga lacken från HM har jag... men jag har inte sett något blått? Den måste jag ha för jag älskar verkligen just de här lacken :) tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  4. Härlig shopping bara snygga saker :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)