Image Map

27 feb. 2012

Color Club - Revvvolution i solljus:)

Usch vilken dag... 
Ont i hela kroppen, täppt i näsan, förlorar rösten om jag pratar mer än 10 minuter i sträck. Legat på soffan nästan hela dagen medans William röjt järnet här hemma. Han har varit hemma från förskolan idag för att garantera att hans ögoninflammation verkligen lagt sig då han var lite kladdig i ögonen när han gick upp imorse. Men det har inte varit någon fara så imorgon är det han som går till förskolan. Om jag tar mig till jobbet imorgon är en annan femma. 

För att lätta upp sinnesstämningen på mig själv tänkte jag bjuda på lite solbilder. 

Blunda för tippwear och koncentrera er på det vackra sprakande färgskådespel! Lyckades fånga Color Club - Revvvolution i direkt solljus i söndags eftermiddag och det blev lika vackert som jag hade föreställt mig:)





Det var så här jag hade förväntat mig lacket så jag blev mer än lovligt lycklig när  förväntningarna infriades. Är det inte vackert så säg?:)

/Lela

6 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)