Image Map

10 feb. 2012

Holofredag med Fairy Dust

Var inte riktigt redo att gå lös med removern på vackra Show ännu så den fick hänga med en vända till:) Och eftersom det redan är holofredag igen så fick det sällskap av ett lager China Glaze - Fairy Dust, ett multiglitter lack i klar bas.


Med fler lager hade holoeffekten givetvis blivit lite starkare men det multikroma Show hade dränkts och det ville jag inte riskera. Nu blev en lagom blandning av bägge tycker jag. 



Precis kommit hem och landat i soffan så några solbilder hans det inte med idag. Lyckades ganska bra med att locka fram multiglittret ändå, bjöd den på lite sockerdricka och kanelbulle;)



Trevlig helg på er allihop, vi syns väl på NailArt Sunday?:)

/Lela

8 kommentarer:

  1. Fairy dust är ju perfekt för att piffa till vilken manikyr som helst! Väldans tjusigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Det är tacksamt med sådana lack som är multifunktionella.

      Radera
  2. Jag tänkte faktist hänga på NailArt Sunday! Brukar måla naglarna ibland och råkade faktiskt denna gången ha mer än ett lack på naglarna.. =) Brukar kika på dina fina naglar och blir inspirerad! Är ju dock inte så duktig eller har så många lack men kul att kunna göra nåt annorlunda ialla fall. Kanske inte hänger på varje vecka men när jag har två olika lack på naglarna så kanske jag lägger ut det på bloggen! =) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul! Klart du ska hänga på Emma:) Man behöver varken vara duktig eller ha många lack för att kvalificera in på NailArt Sunday, det räcker gott och väl med den goda viljan:)

      Radera
  3. Jo. Jag råkade hänga på den här veckan också. :)

    SvaraRadera
  4. Oj så fint! Tyvärr ingen nailartsunday för mig, här är det vintersport och röjning i källaren som gäller...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Det var knappt att det blev någon NailArt Sunday för mig heller men jag hann innan söndag slog över till måndag;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)