Image Map

3 feb. 2012

Milani - Hi-Res

Redan fredag igen, efter att ha börjat jobba så smått går veckorna ruskigt fort!!


Till holofredag denna gång plockade jag fram ytterligare ett Milani 3D lack, denna gång det lila Hi-Res. Ibland är det kul att kunna helmatcha och idag var det en sådan dag. Lila naglar, lila strumpbyxor och lila linne. (Ja och så en svart kjol där i mellan;))




Milani är ju ingen raritet så detta lack har ni sett många gånger nu men så fick det bli ändå. 
Ett tunt lager och tre ganska flödiga lager toppat med ett lager Seche Vite. 






Trodde att jag skulle tycka mer om detta än vad jag vid första anblicken live faktiskt gjorde. Hade nog förväntat mig en lite starkare lila färg i grunden, se hur den ter sig i dagsljus. Kanske kommer den lite mer till liv då. 
Tycker absolut inte illa om Hi-Res, det är ett mycket vackert lack. Hade nog bara förväntat mig en lite vassare nyans av lila. 



Tagen med blixt, en helt annan nyans!


Inköpsställe: Beautyjoint.us
Kollektion: Milani 3D collection

/Lela

8 kommentarer:

  1. Jag gillar den här, men tyckte också att den saknade lite färg. Himla snygg är den i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar det oxå. Blev som sagt bara aningens besviken på att färgen inte var skarpare.

      Radera
  2. Synd att denna kollektion var så tam i färgerna. Hade gärna sett skrikiga färger istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrikiga vet jag inte men i vart fall lite mer tryck i färgerna. De är lite väl dassiga:(

      Radera
  3. Tjusiga regnbågar, men jag håller med om att det hade varit bättre med mer färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja holoeffekten är det absolut inget fel på, bara grunden som kunde haft ett större intryck.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)