Image Map

2 feb. 2012

IsaDora - 729 Marzipan

Vårkollektion och visst känns det vårigt på naglarna (och det är allt för ute är det vitt och ca -10). 
Men mest av allt tänker jag på princesstårta under tiden jag lackar med 729 Marzipan. Lite vitt florsocker spritt ovanpå och en röd ros på det så är det liksom klart. 


Mintigt grönt cremelack med ett uns av skimmer i sig. Hade svårt att lacka detta helt jämnt, blivit lite randigt längst ut i kanterna. Vill inte helt och hållet beskylla lacket för detta då jag var extremt trött och seg när jag lackade med det. Men det går ju att ha i åtanke...



Färgen är lite för snäll för att jag ska hoppa högt av glädje inför det. Men den direkta accosiationen till prinsesstårta gör att jag åtminstonde lättar en halvcentimeter från golvet. Är inget stort fan av tårta (så länge den inte är full av choklad) men gillar kopplingen. 



Tomas hade lite att invända emot min matchning mellan nagellack och kläder för kvällen, förstår inte alls vad han pratar om;)


Inköpsställe: KICKS
Kollektion: Pearls of Passion 2012

/Lela

1 kommentar:

  1. Så himla snyggt lack, förfärligt att jag inte skaffat det ännu!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)