Image Map

12 feb. 2012

NailArt Sunday

Oj vad sent inlägg det blev denna söndag. Hela helgen har varit fullt upp med en magsjuk liten William men mer om det i ett annat inlägg. 


Kvällens nailart projekt blev en hot french i olika färger. Tanken var god men utförandet hade kunnat vara lite bättre. Inte riktigt så raka linjer som jag skulle önska. Den färgade randen är gjord med mallar medans det svarta är gjort på frihand. Och i ärlighetens namn är inte skillnaden så stor. 





O.P.I  - Fly, Depend 202, O.P.I - Did it On 'Em, O.P.I - Pink Friday,
Depend 54 och China Glaze - Liquid Leather


Fördelen med att publicera inlägget så här sent är att jag kan lägga till länklistan med en gång;) De som har hängt på denna veckan är:


Emma som debuterar med en nailart
Cactus med en läcker randig pyjamas;)

Trodde aldrig att det skulle bli så stor uppslutning men är otroligt glad över hur många som valt att sluta upp till NailArt Sunday:) Även om vissa är med lite sporadiskt så är det hur kul som helst! 

Hoppas att er helg har varit lugnare än vad våran har varit, vi får ta en lugn helg en annan gång;)

/Lela

10 kommentarer:

  1. Blev en nailart till slut även här om än misslyckad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misslyckad eller inte så är den nu länkad;)

      Radera
  2. Fint! Roligt initiativ med Nailart sunday :)

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Jag tycker att nail art söndag är den perfekta motivationen för att faktiskt få tummen ur och göra lite roliga nailarts ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:D Vad härligt för det var precis det jag ville uppnå:)

      Radera
  4. Mycket roligt initiativ! Jag hängde också med på ett hörn. :) Dock ingen nygjord mani för stunden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många nytillkomna denna gången, jättekul:) Och det behöver absolut inte vara en nygjord manikyr. 95% av mina egna kommer från arkivet;)

      Radera
  5. Svar
    1. Jag har lagt till dig i länklistan, faktiskt;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)