Image Map

22 feb. 2012

Color Club haul

Mitt paket från Ebay har äntligen hittat hem till mig:) Äntligen och äntligen men det tog ca 14 dagar för det att åka över halva världen så det var väl inte äntligen egentligen.


Suget efter Color Club var tvunget att stillas, nyfiket på vad jag skulle tycka om märket mer än att de har massa snygga lack. Att sitta och välja bland alla flaskor på Ebay var inte det lättaste men till slut föll valet på dessa åtta:


Wish Upon a Rockstar, Alter Alias, Metamorphosis, Fly With Me,
Revvvolution, Ultra Violett, Rule Breaker och Untamed Luxury.


Från början skulle jag inte haft Ultra Violett utan Coverd in Diamonds men det var något fel med de flaskorna så jag fick byta. Alltså behöva bestämma sig en gång till... Vet inte om det var därför men med i paketet låg det två små godisar:)




Precis som förra beställningen från Ebay kommer de från säljaren Beautyzone2007. Bra priser, stort utbud och bra kommunikation, väl rekommenderad. 


Alla flaskorna är swatchade och finns upplagda i samlingen om det är någon som vill kika lite närmre innan de kommer upp på naglarna.


Ska bli trevligt att stifta bekantskap med Color Club. Vad tycker ni andra om Color Club, är det något av ett favoritmärke?


/Lela

6 kommentarer:

  1. Oh vad kul med nya lack!! De ser jättefina ut!
    Jag gillar CC,de har så fina färger men de verkar inte sitta så jättebra på mina naglar.. Men å andra sidan byter jag ju lack så ofta att det nog inte gör så mkt ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, julafton flera gånger om året:)
      Ja de har otroligt mycket snygga färger, svårt att begränsa sig när man letar i alla webbshoppar. Hållbarheten är ett mindre problem här också, lacken sitter sällan mer än 2 dagar ändå;)

      Radera
  2. Untamed Luxury sitter på mina naglar just nu :)
    Ska bli kul att höra vad du tycker om CC. På mig satt det tyvärr inte heller så bra.
    Det är alltid lika kul med nya flaskor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Untamed Luxury plockar på min uppmärksamhet just ikväll, får se om den blir den utvalda.
      Ska bli spännande att prova CC:)

      Radera
  3. Joo jag gillar CC! Är väl ingen favorit direkt men de har sina godbitar helt klart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar vara en genomgående trend, ok märke med många snygga färger:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)