Image Map

13 feb. 2012

Kleancolor - Melon Green

Detta var verkligen inte vad jag hade förväntat mig! Men jag blev överraskad till det positiva så det gör ingenting:)


Melon Green kan tala för sig själv så jag visar det istället.




Det jag blev överraskad över var att det är neon. Inte neon som man brukar benämna nagellack i vanliga fall utan det är lika lysande som neon. Jag tycker det är hur häftigt som helst men det är inget lack för den fege. INGEN går miste om detta kan jag lova!







Tre lager och ganska segtorkat tyvärr. Fast jag känner att med detta lysande, coola resultat är det värt den uppoffringen att inte använda händerna på en stund. 
Ser fram emot att få bära detta till sommaren sen när man har lite färg på tassarna:)


Kräkvarning eller hur häftigt som helst? Vad tycker ni?:)


Inköpsställe: Beautyjoint.us

/Lela

14 kommentarer:

  1. Wow vilken häftig och lysande färg!

    SvaraRadera
  2. Wiii, överstrykningspenna :D Älskar! Måste ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde nästan att du skulle gilla detta:) Och ja, överstrykningspenna är ju helt rätt!

      Radera
  3. Enormt läckert. Måste införskaffas innan sommaren:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag helt klart att du ska göra:)

      Radera
  4. Härlig färg men nja, jag har inte tålamod med kleancolor särskilt ofta.. :P de torkar i princip aldrig på mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt segtorkat på mig oxå tyvärr men i vissa fall är det värt uppoffringen. Och detta är ett sådant fall:)

      Radera
  5. Det här måste man ju bara älska! Funderar på att göra en KleanColor-beställning snart och isf åker detta garanterat med! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte annat älska och det verkar vara många med mig som känner likadant:) Det tycker jag, värt en plats i samlingen!

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)